Customization de MAgS

Status
Not open for further replies.

SickVR

New member
Jaimerais savoir avec quel peinture je pouraispeinturer mes mags bbs 15 pouces .Ce que je veut faire c de les peinturer en noir avec le lips poli autour mais on ma dit quil fallait de la peinture high temperetur :dunno:

Non t'a pas besoin de haute temperature. Va chez Canadian Tire, il y a des cannettes speciales pour peinturer les roues.

Si t'a l'argent par contre, tu devrais peut etre investiguer a les faire powder coater. Le fini est super beau et plus resistant.

Slow VW said:
Non t'a pas besoin de haute temperature. Va chez Canadian Tire, il y a des cannettes speciales pour peinturer les roues.

Si t'a l'argent par contre, tu devrais peut etre investiguer a les faire powder coater. Le fini est super beau et plus resistant.
ça coute combien pour 4 mags, une bonne job

Moi je me suis informé aujourd'hui et je me suis fais dire 120$ de la roue mais le gars il fesait faire par quelqun donc 2 intermédiare qui se font du profit sur mon dos. Il n'a pas voulu me dire c'est qui qu'il les fesait.

si quelqun trouve un meilleur prix dites moi le svp

Marty-gti2L16v said:
Moi je me suis informé aujourd'hui et je me suis fais dire 120$ de la roue mais le gars il fesait faire par quelqun donc 2 intermédiare qui se font du profit sur mon dos. Il n'a pas voulu me dire c'est qui qu'il les fesait.

si quelqun trouve un meilleur prix dites moi le svp

DIY = Cheap $$$

Ridin LO said:
you saying that this is good price or not ? :dunno:

dude i think you're confused.. DIY = do it yourself, meaning it won't cost as much as taking them to a shop

as for the guy who started this thread.. you have three threads going about your wheels already.. maybe next time you can put all three question in one thread! :idea: *shootme*

MTLVR6 said:
dude i think you're confused.. DIY = do it yourself, meaning it won't cost as much as taking them to a shop

as for the guy who started this thread.. you have three threads going about your wheels already.. maybe next time you can put all three question in one thread! :idea: *shootme*

I would ratter pay someone to do a professional job, cause if i fu(k up the mags are ruined

htturbo peuvent les ''powder coater'' pour un prix bien inferieur a 120$$.

plus de choix de couleur et ne grafigne pas....

Ridin LO said:
I would ratter pay someone to do a professional job, cause if i fu(k up the mags are ruined

It's just paint, nothing is ruined. You just sandblast them and start again...

fast bunny said:
htturbo peuvent les ''powder coater'' pour un prix bien inferieur a 120$$.

plus de choix de couleur et ne grafigne pas....
$65 a wheel to powder coat..the wheels have to be sandblasted first! we can do that too :bigup: 450.452.0305

danther said:
$65 a wheel to powder coat..the wheels have to be sandblasted first! we can do that too :bigup: 450.452.0305
so you sandblast and powdercoat for how much all included, labour tax and whatever else you charge to get this done

Status
Not open for further replies.
Back