Help me choose a spoiler for my Mk3 Golf

Which one?

• Total voters
    32
Status
Not open for further replies.

Duberman

New member
I need a wing, I think they're really cool and it would be great styling. I want one on top of my Golf

This is the car:
703206_1_full.jpg

The Options:

1.
BOMZ_X_S.jpg

2.
Bomz_I_S.jpg

3.
TypeZero_wings.jpg

4.
BOMZTypeS.jpg

5.
R1_spoiler_aluminum_small.jpg

6.
BOMZtypeV.jpg

Yeah I'm really leaning towards #3, it looks soo badass! The chicks will love it. I can't wait to install my blue neons under the car too!

Duberman said:
Yeah I'm really leaning towards #3, it looks soo badass! The chicks will love it. I can't wait to install my blue neons under the car too!

number 3 is the only way to go. holy shit, two wings? how could
you go wrong?

WTF, people start useless threads all the time now? lol
oh and by the way, those spoilers look like shit lol, buy one and then burn it and piss on it too, :barf:

seb_negrete said:
don't go for all blue though... do like blue on one side and green on the other...it's a more betterer look

That's true, it is a more betterer gooder idea! Thanks for the tip! :bigup:

no wing please.... tu veut décolé pour quel planete avec des ailerons comme sa. un golf sé faite pour pas avoir d'aileron. tu va mettre sa ou un wing comme ceux de tes options... sur le toit loll welcome to mars... tu va t'envolé si tu met sa

my 2 cents

#4 would look sick, someone should photoshop these so we can see how cool they look! :bigup:

:laugh: :laugh: ur too much rainer!

J'ai pas le cash pour un skirt. J'ai une plug pour des tres bon prix pour les wings. J'ai vu plein de chars de course avec des wings de meme dans Fast and Furious puis dans les salons d'auto c'est vraiment nice!

Puis sur GT4 j'ai essayer le look d'un wing sur la Golf puis moi j'aime vraiment ca! *tu*

oh yeah and if your wheels are for sale i offer u 50$, i can pick them up tonight? :bigup:

and what shop are u getting the wing from ? is it a good deal? :dunno:

Duberman said:
J'ai pas le cash pour un skirt. J'ai une plug pour des tres bon prix pour les wings. J'ai vu plein de char de course avec des wings de meme dans Fast and Furious puis dans les salong d'auto c'est vraiment nice!

Puis sur GT4 j'ai essayer le look d'un wing sur la Golf puis moi j'aime vraiment ca! *tu*

oui sé vrai... dans le FILM rapide et dangereux et dans le JEUX gt4.... faut faire une différence entre les jeux, des films, et la vrai vie..... attend un peu et met toi des skirt. tous les wing que tu as comme option sont rice en ....

Duberman said:
Rice? c'est quoi ca? Tu veux tu dire Nice?

vraiment pas nice.. rice , sé comme les civics... néon, ailerons, sticker, ...toute pour avoir l'attention du monde

mais là,... sé juste mon avis... si tu pense de rendre ton golf plus beau, fais le ...

Duberman said:
J''comprends pas ton terme rice. Moi j;trouve ca nice. Mais j'charche pas l'attention du monde.

non mais sé sure que tu va l'avoir l'attention du monde.... tu va avoir un esti de gros aileron, en plein sur le toit... faut etre trizo pour pas le voir..... rice , sa veut dire, char comme dans fast and furious.... trop sé comme pas assez

Status
Not open for further replies.
Back