b20vtec

Status
Not open for further replies.

93teg

New member
ok jai une b16a dans ma teg et je commence a m'ennuier du lac of torque,je ve acheter une b20z et fair une b20vtec,je voudrais savoir si toute les partie que jai besoin est dans mon b16a,est ce que je manque des partie,ou je suis entreine de perde mon temp et je devrais juste aller m'chetter une srt4

Last edited:
dont think its ganna be faster then an srt4. if thats your goal, well there is only one way ( if you dont wanna spend a shit load of $$$).

the anwser is simple: BOOST!

i know its not gonna be faster then a srt4,im just asking if its a simple transfer,like i said i already have the b16a i was just wondering if all i needed was the b20 bottom to make it work

well im not an expert in the ls,b20/vtec but i know u need some oil lines to go to the head, but the biggest thing is to get your bottom end balanced, cuz b20 are not made to rev pass 7000.

mon frere avait un B20Z avec une tete GS-R... de ce que je me souviens, il a fait balancer son bloc et c'est pas mal tout.. il faut juste que tu fasses attention a ton bloc pq c quand meme un bloc de 4x4, c'est pas fait pour rev haut tout le temp.... (pis en passant on s'en calisse de la SRT4, c dodge batar..)..

Status
Not open for further replies.
Back