A VENDRE FOR SALE 1996 Mercury Grand Marquis LS

Status
Not open for further replies.

vitojad

Legacy Member
Salut , je suis en train d'aider mon frere a vendre son vehicule car il demenage au centre ville pour aller a l'universite Concordia, et comme le titre l'indique , le vehiicule c'est un Mercury Grand Marquis LS 1996. L'auto vient avec 8 jantes en aluminium. De plus , il y a aussi 4 pneus d'ete, 4 pneus d'hiver avec moins de de moins d'usage ( donc deux sont avec crampons). Les 8 pneus sont montes sur les jantes , pour faciliter et accelerer leur changement sur le vehicule.
Les "shocks" avant et arrieres on ete changes le 3 avril 2006. Les 4 disques a freins ainsi que les pads , ont ete change mi-fevrier 2006. L'auto a ete traiter a l'antirouille a chaque annee.
Mon frere demande 2000$ neg.
Si il y a de quoi , des questions ou quoi que ce soit , n'hesiter pas a me demander. Les photos se trouvent a la fin de mon message. Cliquer sur le "thumbnail" pour aggrandir la photo.

Hi, I am helping my brother sell his car because he is moving downtown to go to Concordia, and like the title says its a 1996 Mercury Grand Marquis LS. The car comes with 8 aluminum rims with 4 summer tires , and 4 winter tires with less than 2 month usage ( 2 of which are studded). All of the tires are mounted on the aluminum rims.
Front and rear shocks were replaced on April 3rd 2006. All four disc brakes and pads were changed mid february 2006. The car has been rust proofed every year.
Looking for 2000$ neg.
If theres any questions , ill be more than happy to answer them , and help you out the best i can.
Here are plenty of pics, just click on each pic for the fullsize version.

Status
Not open for further replies.
Back