Curious about Teg 1/4 mile time???

Status
Not open for further replies.

73vette

Legacy Member
Hey guy's, I just picked up a 1993 Teg LS. I've got DC sports headers, CAI, and full exhaust. I'm curious to know what 1/4mile time I should be expecting. If someone could give me an idea of what I should be running it would be greatly appreciated.

Thanks
Nick

I know that stock without the headers, CAI and full exaust you should be doing.

low 16's.

and you should be doing 0-60 in 7.6seconds.

JF:)

but with the mods I don't know.;)

92 RS with intake and back seats removed: 15.4 @ 88mph

...and the year after i did (again) 15.4 @ 89.9mph with intake, exhaust and full interior.

water 1982.... teg 1993 rs mods....pneus hiver fini degonflé, interieur banquette arriere et valise strippé, intake ractive, FPR ractive, exhaust aec cherry bomb... ( ce toute vrai , echaust manifold de gs-r oem.... 15.25 @ 91 mph a sanair au mois de septemenbre 2002...

low 16 avec des modifs??
no way c deja low 16 stock
avec modifs c high 15 anyway nice times pour vous autres

Originally posted by BassBoy19
water 1982.... teg 1993 rs mods....pneus hiver fini degonflé, interieur banquette arriere et valise strippé, intake ractive, FPR ractive, exhaust aec cherry bomb... ( ce toute vrai , echaust manifold de gs-r oem.... 15.25 @ 91 mph a sanair au mois de septemenbre 2002...

correction , javais l'interieur complet!!!

Moi j'ai rentre 15.52 a Napi avec ma Teg 91 stock a 100%. J'ai enleve mon filtre a air quand j'ai fait sa et pas de strap a power strearing. Avec tes mods, si le moteur est en forme, 15.50 facile.

D'apres moi, les Integra 92 93 sont plus vite stock que les 94 en montant.

oui stocvk pour stock les 91-92 93 son plus vite que 94+
parce que le poid est moindre chez les 92
cpas necessairemtn le moteur qui est plus fort comme certain le croit

Status
Not open for further replies.
Back