Most Magical Wedding Proposal Ever Video

Status
Not open for further replies.
moi je lé ecrit dans la gazon avec ma tondeuse, ca faisait 2 semaines que ma blonde me gossait pour couper le gazon lol

Teknojnky pas pire du tout aussi! Skyline j'ai jamais dis que je ferais ca non plus.. Mais je souligne le courage du gars! Pis gazon c'est fort ca la... Haha faire une demande comme ca, faut faire!...:p

I've seen the Disney one... it's almost too perfect to be true lol. The air traffic controller one sounds a lot more real haha.

They were both awesome.
Thr ATC, was great because his method was typical of who he is.
Funny how his career is stressful, and yet, he only gets shaky when saying the actual proposal.

As for the Disney one, yeah, his fiancée is totally going to remember that for the rest of her life. He must have had the best night in bed in his entire life for that one.

disney one was gay as ****

no vagina is worth that humiliation

admiral_nub wedding proposal:

"hey you ****ing slut why don't we get married"

Teknojnky pas pire du tout aussi! Skyline j'ai jamais dis que je ferais ca non plus.. Mais je souligne le courage du gars! Pis gazon c'est fort ca la... Haha faire une demande comme ca, faut faire!...:p

je suis daccord! le gars a des guts. mais je doute que c'est vrai, c'a a l'air fake

Je me disais la même chose, mais jsutement le gars rush un peu à la fin et si tu regarde la réaction de la fille tout le long... Elle semble vraiment surpris...

Mine was at 4500ft in a hot air balloon in st-jean sur rich. during the summer festival....she said yes and didn't expect it. The pilot told us that in the last 20 years he witnessed thress rejections and admitted that it was a long ride down.

Mine was at 4500ft in a hot air balloon in st-jean sur rich. during the summer festival....she said yes and didn't expect it. The pilot told us that in the last 20 years he witnessed thress rejections and admitted that it was a long ride down.

ABHAHAHAHAHAHAHAHHA
that is ****ing GOLD!

je suis daccord! le gars a des guts. mais je doute que c'est vrai, c'a a l'air fake

si tu parlais de moi inquiete toi pas c'est tres vrai, je me suis marié le 22 aout de cette année et faite ma demande le 8 aout de l'année d'avant, serieux c'est quoi le rapport d'avoir des guts, c'est ben moin genant que ce crisser un genou a terre au restaurant pour faire ta demande pis en plus c'est beaucoup plus original.

Status
Not open for further replies.
Back