Strip Club Buddy

Russian_M3

Shop Representative
Good morning ,

I am looking for a strip club partner , since it is more fun going to see titties with someone.

Some nights I really would like to go see tits and ass in MTL area but dont feel like going alone.. who wants to join ?

description of yourself required !
( 17-18 year old kids stay home )

Thank you

joey-lapdance.jpg

pole-dancing1.jpg

I'll be going this week to Solid Gold with some buddies.
Apparently there's a Miss Canada Nue contest from March 1-6.

I'll be going this week to Solid Gold with some buddies.
Apparently there's a Miss Canada Nue contest from March 1-6.

sounds like fun ! let me know !

one of my ex's use to work there ... I have bad memories from the shower cabin ... but I dont mind joining you guys ! :)

Y'a encore du monde qui vont au danseuse pour voir les femmes??? J'pensais qui avait juste les quinquagénère de village qui allait dépensé 250$ dans une cabine avec une femme qui se criss de lui...

Seul raison de fréquenté les bars de danseuse sont pcq ils vendent de la grosse biere..?

Y'a encore du monde qui vont au danseuse pour voir les femmes??? J'pensais qui avait juste les quinquagénère de village qui allait dépensé 250$ dans une cabine avec une femme qui se criss de lui...

Seul raison de fréquenté les bars de danseuse sont pcq ils vendent de la grosse biere..?

c pas 10$ le lapdance?

dans mon village avant que le bar ne ferme a cause de saisie de drogue , stais le bar de danceuse qui nous commanditais pour les tournois de hockey.

C lfun en tabarnak manger des hot dog au 4@7 avec des filles qui ont les tetons a l'air

It's been years since I went to one lol MR strip club meet

haha im not in the correct age group and havent been on the site since 06 (most of those guys probably have grown out of strip clubs anyway) so according to the OP, im not welcome, but haha if you organize it, im there!

10$ la lap dance oui mais quand je vais au danseuse, le temps de boire 2-3 grosse biere un moment donné tu vois un vieux croulant sortir d'une cabine avec la soeur de Boucar Diouf...

Un dimanche a Kigali était a chier en film... Pk s'enfermer d'un garde-robe avec...

Back