Rare Nissan Conversions

Status
Not open for further replies.

clouter

Banned
S30 Front End On A 240SX
180sxs30.jpg

180sxs301.jpg

180sxs302.jpg

S14 Kouki Front End On A 240SX
240s14a.jpg

Sileighty Pickup
sil80pickup.jpg

180SX Front End On A S15
untitled.jpg

The S30 front end on a 240sx seems strange but I love it!! It makes it Mustangish a bit!!

180sx Front end on a S15 is nice but I would never change the look of a s15!!

ah ok jcomprends lisez sa
gange de fifons

If you've already created an index page, and you're still receiving the "Page Not Available" page, your page may have been suspended for violation of our Terms of Service, if any of the following statements are true:

Pulling files from your GeoCities account to a location outside of Yahoo! GeoCities, such as auction sites, message boards, and other web sites.
Using GeoCities for the sole purpose of storing files.

sa copier le link....et je n'ai qu'une pensée qui me vient quand je vois ces photo....tout simplement "**** top"

This was a test to see if the forum censor the URL
Oh well it does.
Looks like I'm going to have to register a new one...

Last edited:
Phare double projecteur d'Infiniti J30 sur une Silvia 95 S14. (Je pense bien etre la premiere au monde!)
357110_1_full.jpg

En effet t'es pas mal le seul.
Qqun l'a fait avec l'interieur d'un projecteur de BMW serie 3 mais pas avec ceux de la J30 :p

Pour le F word.. je sais que les etoiles ca se remplace, mais j'suis pas du genre a faire des trucs poches comme ca.

mrshoe said:
Pour le F word.. je sais que les etoiles ca se remplace, mais j'suis pas du genre a faire des trucs poches comme ca.
hahaha une chance, le site est a chier
c'est ou t'as trouvé ca?
t'as rien a faire :p
jk

S14 Drift! said:
Phare double projecteur d'Infiniti J30 sur une Silvia 95 S14. (Je pense bien etre la premiere au monde!)
357110_1_full.jpg

ROBIN is always up 2 something, check out his fridge setup behing the front mouth.

clouter said:
hahaha une chance, le site est a chier
c'est ou t'as trouvé ca?
t'as rien a faire :p
jk

Hehehe ouais... J'ai rien a faire...
C'est un projet qui a jamais lever.
Puis j'ai laisser l'autre gars faire ce qui voulais du restant du site. Disons que je me sert plus pour tester mes trucs.
Le plus gros du site que tu peux trouver vient pas de moi.

Status
Not open for further replies.
Back