100$ for someone who find me a 240sx for sale

Status
Not open for further replies.

slicknick

New member
I give a 100$ for someone who find me a Nissan 240sx 1997/98 for sale.
Black or white manual 5spd in Montreal and close cities.

P.S. The car must be in good condition (Like if you would buy it yourself)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH.

Good luck buddy. You better be ready to go much further then that to find someone who wants to sell one. They had one for sale in toronto on canada trader for ages thtat was a white 98 but wanted like 17 grand for it.

Year: 1997
Make: NISSAN
Model: 240SX
Model Detail: LE
Price: $14,500
Mileage: 135,000 km

Comment: Black on cream int., fully loaded, lots of upgrades, 5 spd., big wheels, 2nd owner, no test pilots! Asking $14,500 obo. 135,000 km.
Mississauga
not montreal.. but you wont find one here

I said " Montreal and close cities." Like montreal laval longueil st-jerome ... you know. Missausaga is 4 or 5 hours away. And i already check at autotrader.ca so dont worry

Like he said. 5 hours isn't far. Trust me. That is a nice car if its what it says. don't **** around if you want one. IF you only check the papers there has been 2 97+ advertised around here in the las 2 years. PApers are useless. Call that guy, try to get pictures and go look at it. 50 bucks in gas and 1 saturday / sunday... big deal. You really want the car be ready to travel for it. a 97, black, LE 5spd... is a rare as hell car.

i'd buy it as well... those are soooo rare.. 2 of my friends wanted some so bad that they had to buy them automatic.. and then it's a hassle to swap to manual...

97_240sx said:
Like he said. 5 hours isn't far. Trust me. That is a nice car if its what it says. don't **** around if you want one. IF you only check the papers there has been 2 97+ advertised around here in the las 2 years. PApers are useless. Call that guy, try to get pictures and go look at it. 50 bucks in gas and 1 saturday / sunday... big deal. You really want the car be ready to travel for it. a 97, black, LE 5spd... is a rare as hell car.

like he says... don't **** around if you want one. I found mine, i got it an S14a LE for the price of an S14. I had it checked out, it was perfect, and I jumped on it before someone else did. Yeah its automatic, but it took me one post and 2 phone calls and $450 for all the parts i need for an auto-> manual conversion. For the labor cost = $0, i'm gonna do it myself in my garage this winter.

Why pay $100 bucks for someone to find you a car?? can't you do it yourself? If you would really want the car and just knew a bit about it, you would realize that they aren't common, and that you'll probably have to go to Ontario to find one.

Tabarnac!!!! Cris, *banghead* un peu plus tu la veux tu a ta porte. Il ya pas de miracle, si t'est pas capable d'en trouver a l'antour de MTL ca veu dire quelque chose NON??? celle que steve ta trouver, si t'en veux vraiment une, tu irais la cherger au plus vite.

Anyway Good Luck, you gonna needed :bigup:

pis @ lautre, pkoi donner 100$ a qqn pour quil te la trouve??? sava te couter moins cher en gaz aller la chercher

tin moi avec jten trouve une
cuir
systeme de son 5000$
tout le reste stock
180 000km
12 000$
(647)388-0642
donne moi 100$ maintenant

Pourquoi dans les forums 90% des "replies" sont inutiles. Je fais un request simple et la majorité des gens me répondent des niéseries. Si vous n'avez rien à dire, alors de dite rien!. J'ai simplement dis que si vous me trouviez une 240sx 1997/98 dans Montreal et ses environs je paierais 100$. Je sais très bien que dans autotrader.ca il y en a trois. Si je dois y aller alors j'irais. Mais avant de commencer à chercher à 500km je préfère regarde plus proche. Est-ce logic? Bref, mon offre tient toujours alors dépêchez vous avant que je décide d'aller en fin de semaine en Ontario.

Merci pour votre collaboration.

Nicholas Gravel 514-337-8749

slicknick said:
Pourquoi dans les forums 90% des "replies" sont inutiles. Je fais un request simple et la majorité des gens me répondent des niéseries. Si vous n'avez rien à dire, alors de dite rien!. J'ai simplement dis que si vous me trouviez une 240sx 1997/98 dans Montreal et ses environs je paierais 100$. Je sais très bien que dans autotrader.ca il y en a trois. Si je dois y aller alors j'irais. ..

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDIOT les replys ne sont pas inutile.. sont juste réaliste .. tout se qui est inutile dans tout ca c ton ti 100 $ .. tout sque jai a dire se ON SEN CALI**...

Merde je voulais un Maxima 5 Spd pis i a fallu que j'aille a MTL pour l'avoir!! Je reste a Sorel!

Pis 4-5mois d'attente!!!

pas facile

Ok, pour une 240sx comme cela au Québec, c'est très rare jai appelé des amis qui travaille dans les oldsalers et ils n'ont rien vu passer dans les encans ou ailleurs depuis un bout. Si tu veux tu peux prendre une chance d'aller mercredi chez en direct H. Grégoire. ou dans d'autre encan pour essayer d'en pogner une.

slicknick said:
Pourquoi dans les forums 90% des "replies" sont inutiles. Je fais un request simple et la majorité des gens me répondent des niéseries. Si vous n'avez rien à dire, alors de dite rien!. J'ai simplement dis que si vous me trouviez une 240sx 1997/98 dans Montreal et ses environs je paierais 100$. Je sais très bien que dans autotrader.ca il y en a trois. Si je dois y aller alors j'irais. Mais avant de commencer à chercher à 500km je préfère regarde plus proche. Est-ce logic? Bref, mon offre tient toujours alors dépêchez vous avant que je décide d'aller en fin de semaine en Ontario.

Merci pour votre collaboration.

Nicholas Gravel 514-337-8749

On a pas a se dépecher:

Yen a pas a MTL des S14a

Allors ferme ce thread, retombe sur terre, loue un trailer et crisse ton camp en ontario pour te l'acheter ton esti de 240sx.

Status
Not open for further replies.
Back