HELP: Maxima 1998 : Where to get the suspension fixed???

Status
Not open for further replies.

gotan

Legacy Member
Hi,
I'm looking for a place to get my 98 maxima's suspension fixed with stock parts. Obviously, I'm looking to find a better deal than what's available at the dealer and I'm looking for quality and professionnalism...

Any suggestions, garage names???

Salut,
je veux faire réparer la suspension de ma Max 98 stock, mais à un prix plus bas que ce que propose le dealer... Je veux de la qualité...

Avez-vous une place à me suggérer???

MERCI

Last edited:
monsieur mofleur!!!! fais attention y'en a beaucoup de croche ..mais moi je fais souvent affaire avec celui pres de cher nous il sont tres bon mais il ne le sont pas tous ...ces sur la supension ne sera jamais aussi bonne que cher le dealer mais ca fais tres bien la job

If it wer up too me i would go to the dealer , but thats cuz i work for a nissan Dealer ..

Why wouldn't you go to the dealer anyways ? Price ?
I know where i work they are fantastic , best mechanics i have ever worked with . it's up too you , just don't ever go to Crappy Tire .

Fait le toi meme!!!

qu'est ce t'entend par reparation??

Shock,coil springs, tab, tie-rod, ball joint.....?????

What do you need to get fixed anyways , Cuz if it's just like stab links then i can do it for you really cheap and i can get all oem parts from Nissan ..

You should let me know ..

Salut, vient me voir je vais te mettre du KYB GR2 ou du Monroe Reflex, that the best for this car. Service professionnel.

Pneus Touchette Mécanique,
8866 Boul. Saint-Laurent, Mtl
381-8866

Daniel, appelle moi

Status
Not open for further replies.
Back