Recent content by DrDevil87

  1. DrDevil87

    Lapping thread été 2024

    Well that sucks. Sérieux, Mécaglisse ça me tente en crisse...
  2. DrDevil87

    Formula 1 Official thread

    Also : SUPER LANDO SUPER LANDO OI OI OI!!!
  3. DrDevil87

    Formula 1 Official thread

    Danny Ric was fucking pissed off.
  4. DrDevil87

    Le retour du Toyota Land Cruiser

    La pluspart vont finir exporté
  5. DrDevil87

    2025 Toyota 4runner

    T'en as en tabarnack des affaires qui étaient pas mal moins chère y'a 20 ans... :LOL:
  6. DrDevil87

    2025 Toyota 4runner

    Calisse. I'll never be able to unsee that...
  7. DrDevil87

    2025 Toyota 4runner

    Delay for what? There's wait times everywhere on everything. No extra "delays". Man Ile-Perrot are a bunch of idiots it blows my mind. They make my job easy with clients atleast so I guess it's good for me.
  8. DrDevil87

    2025 Toyota 4runner

    No delay, the Hybrid Tacos where always scheduled to get here for the Summer.
  9. DrDevil87

    Official 2020 Toyota Supra

    I don't for overall sales. I can tell you supply is MY issue. I can't really tell for others.
  10. DrDevil87

    2022 Subaru BRZ

    Pour une GR? Veux-tu celle que j'ai de dispo? = P
  11. DrDevil87

    2022 Subaru BRZ

    Spinelli Lachine. "According to him, the system shows five manual cars intended for Quebec that remain unallocated. These manual cars each already have colours - I think all colours were available except Stratosphere and CU later. This means you can call any Quebec Toyota dealer and place a...
  12. DrDevil87

    2022 Subaru BRZ

    43951.49$ Taxes incluses.
  13. DrDevil87

    2022 Subaru BRZ

    J'ai essayé de l'échangé pour une rouge en premier pour Chode... J'ai aussi essayé pour une Supra pour toi.
  14. DrDevil87

    DrDevil87's great big thread of available cars. (Stock or Pipeline)

    Cross-post avec le thread de BRZ/86... J'ai une GR86 2024 de disponible. Manuelle groupe Prémium. Bleu Neptune. En stock en date d'aujourd'hui. J'ai fais le tour de mes précommandes, pas de preneurs. Je suis entrain de faire le tour des leads qui avaient pas placé une commande. Des intéressés...
  15. DrDevil87

    2022 Subaru BRZ

    J'ai une GR86 2024 de disponible. Manuelle groupe Prémium. Bleu Neptune. En stock en date d'aujourd'hui. J'ai fais le tour de mes précommandes, pas de preneurs. Je suis entrain de faire le tour des leads qui avaient pas placé une commande. Des intéressés ici?
Back
Top