Search results

  1. ronin1409

    mercedes info.....

    didn't know where to put this one so... i'm curently looking for the 2.3L 16v that goes in the 190E does anyone know a specialized garage in mtl that could help me out? and in which price range am i looking for? thanks alot for the help guys..
  2. ronin1409

    crankshaft....

    hi guys just wanna know where i can find a shop to lithen out my crank.... looking for a profesional job... price is no matter..... send me your suggestions...
  3. ronin1409

    subaru legacy...???

    salut, je projete de m'acheter une legacy 2.5GT 1997 en plus de mon volks, et je voulais savoir si y'avait un bon aftermarket pour ce véhicule la??
  4. ronin1409

    looking for storage for car....

    salut, je suis sortit du palais de justice jeudi sans permis et vu que c'est pour un ti bout... *banghead* je me demande ou chercher pour trouver un garage dans le coin de ahuntsic/laval pour entreposer mon vehicule.... si vous savez ou chercher ou que vous connaisser des places.. toute...
  5. ronin1409

    tranny....need help

    i own a 92 jetta and i just bought a 98 1.8T (audi) i tought about the G60 tranny but wanted to know if i could put a 6 speed... what would you do? is it possible to fit a newer 6 speed on that? thanks alot
  6. ronin1409

    1.8T tranny

    je possede une jetta 92 et je viens de me procurer un1.8T 98, j'aimerais savoir vos opinions sur la transmision a utiliser.. j'avais pensé a celle du g60 mais j'aimerais bien savoir si je pourrais mettre la 6 vitesse de la gli.... merci bin a l'avance..
Back
Top