HELP!SKYLINE Gtr OR MR2

Status
Not open for further replies.

skylinegtr33

New member
J'ai besoin de faire un choix!
Skyline Gtr 1991-1993
OU
Toyota Mr2 1991 (turbo)(LHD)
Budjet:13.000$
Donnez moi des raison pck la je sais vrmt pas koi choisir :dunno:
 
on drags, i would say the deuce.
both cars are pretty fun to drive, but the skyline have a lot more muscles.
u cant compare those cars... they are a lot different..
 
skyline gtr = awd, inline 6 beast. 350whp when you remove the restrictors.

mr2 = mid engined

for drag, gt-r will win but it can be quite close. my friend GT-R(350whp) ran 12.9 at napierville. The guys on MR2OC do 12.5 with bolt-ons(250-275whp).
 
Tu compares une MR2 avec une GTR? Pour le même prix, tu auras plus de performance (pas juste du drag), 4WD, deux places additionnelles et une vraie valise. La GTR est loins loins devant. (Je suis ''gars toyota'')
 
Skyline c'est nice...
Mais Mr2 sa tue.
MR2 all the way. Mon chum a une Mr2 n/a pi deja la ca marche pas pire... si cest une Turbo mon gars tu va capoter. Cest ultra léger, pi sa la un mechant bon moteur pareille. Cest low, tu décolle pas de la route, cest crissement stable: les courbe tes pogne en esty! :p
Pi juste le fait detre LHD tu te pose pas de kestion.

Merci bonsoir.
 
Skyline c'est nice...
Mais Mr2 sa tue.
MR2 all the way. Mon chum a une Mr2 n/a pi deja la ca marche pas pire... si cest une Turbo mon gars tu va capoter. Cest ultra léger, pi sa la un mechant bon moteur pareille. Cest low, tu décolle pas de la route, cest crissement stable: les courbe tes pogne en esty! :p
Pi juste le fait detre LHD tu te pose pas de kestion.

Merci bonsoir.

tout les points que tu as écris plus haut, à pars le fait d'être LHD, s'applique aussi sur la skyline...
 
Actually didn't they have big time snap oversteer issues until '93?

The car isn't less stable for this ... I mean, if you can catch the rear end of the car easily, you won't have any problems. But if you're affraid of oversteering and you doesn't keep your right foot on the loud pedal or push the brakes in panic, you're gonna snap oversteer for sure.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top