good halogen bulbs?

Status
Not open for further replies.

jettaballer

New member
can anyone recommend some good halogen bulbs?? i need 9007's

i was running PIAA xtreme whites and one just burnt out after almost 2 years, which is pretty good, considering they had very good light output. i would definately buy another pair, if they weren't selling for $120 lol

so please recommend me some bulbs with good light output that aren't ridiculously expensive! and that wont burn out in a month

thanks! rep for help
 
Je dirais le silverstar c'est pas mal ce qu'il y a de plus convenable pour le prix ou sinon les night hawk.

Les PIAA sont overpriced selon moi, c'est ridicule 120$ pour des halogènes. Un set de HID D2S philips 85122+ sont 100$
 
Get real OEM bulbs like Stanley from Honda or Toyota dealers or Hellas for BMW, Mercedes and Audi !


Everything else like PIAA, Eurostar are just plain ricer's toy crap that will burn after you hit a bump !
 
Get real OEM bulbs like Stanley from Honda or Toyota dealers or Hellas for BMW, Mercedes and Audi !


Everything else like PIAA, Eurostar are just plain ricer's toy crap that will burn after you hit a bump !

Oh please, I have to disagree. Are u calling Philips ricer? PIAA yes, its overpriced and ricer, but Philips and Osram? BTW hella's bulbs is real shit, many european cars come with Philips/Osram.
 
Moi depuis une couple d'années je met toujour des MTEC et je met des golden grand leMans style, elles sont garanties a vie et elles sont super brillantes . elle ne coûtes que 50$, on les trouves dans plusieurs shop de tunning.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top