Page 1 sur 8 123 ... DernièreDernière
Affichage des résultats 1 à 20 sur 144

Discussion: 2011 Mustang GT 5.0 TESTED

  1. #1
    Avatar de ToplessStang
    Legacy Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    octobre 2003
    Localisation
    Montreal
    Car:
    Ford Mustang Gt Conv
    Messages
    1 038
    Post Thanks / Like

    2011 Mustang GT 5.0 TESTED

    Acceleration to mph
    0-60 4.3

    0-100 10.3

    Quarter mile 12.8 sec @ 110.8 mph



    Video can be seen here

    http://www.motortrend.com/roadtests/...est/index.html
    On Stock GoodYear Tires
    60ft ---2.168
    1/4 ----13.473@103.94


  2. #2
    Avatar de fix
    Legacy Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    mai 2003
    Localisation
    Mirabel
    Car:
    Ford Mustang GT
    Messages
    1 899
    Post Thanks / Like
    very nice, the new 2011 v6 is retarded too..
    E .· ` ' / ·. F
    Hostabulous | Standard & Business Web Hosting
    Cloudflare LiteSpeed Cloudlinux Daily backups Canada & Germany

  3. #3
    Avatar de Jeremi01
    Premium

    Status
    Online
    Date d'inscription
    décembre 2004
    Localisation
    Montreal
    Car:
    Subaru Impreza Oil
    A.K.A:
    QSR01
    Messages
    23 040
    Post Thanks / Like
    Wtf 12.8!!!!!!!!!

  4. #4
    Avatar de psycobone
    Jet car pilot

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    septembre 2005
    Localisation
    Japan
    Car:
    Honda CB7_H22T
    Messages
    2 606
    Post Thanks / Like
    not bad at all
    H22T @ 11psi
    Highway purpose ONLY

  5. #5
    Avatar de split69
    Legacy Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    mars 2003
    Localisation
    Bromont
    Car:
    Mitsubishi EVO 9 MR
    Messages
    2 816
    Post Thanks / Like
    et criss...une belle petite proie

  6. #6
    Avatar de Camry90
    Pure Baller

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    août 2004
    Localisation
    Montreal
    Car:
    Toyota GT-Four RC
    Messages
    4 747
    Post Thanks / Like
    holy nose-dive!!!
    Citation Envoyé par Big Pat Voir le message
    I think it's cute that people on MR want to solve a 230 year-old problem using half-litterate, anger-filled posts in both languages (often in the same sentence).

  7. #7
    Forum God

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    août 2004
    Localisation
    Alberta
    Car:
    Mazda 3
    Messages
    10 139
    Post Thanks / Like
    2011 Mustang 5.0 (4th gear pull, 15% powertrain loss)
    Claimed horsepower: 412 hp @ 6500 rpm
    Claimed torque: 390 lb-ft @ 4250 rpm
    Actual horsepower: 435 hp 6500 rpm
    Actual torque: 404 lb-ft @ 4400 rpm

    wow nice

  8. #8
    Avatar de Matt01
    Black Diamond Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    avril 2008
    Localisation
    Montérégie
    Car:
    Toyota Rolla 1.8
    Messages
    3 317
    Post Thanks / Like
    going to be sick!!
    Automotive pictures and discussion, like this page! http://www.facebook.com/WhiteStarImportPage

    Citation Envoyé par Matt01 Voir le message
    whats the point of putting a for sale ad with no pics..
    its like trying to choose a fully clothed stripper.

  9. #9
    Avatar de Broody
    Forum God

    Status
    Online
    Date d'inscription
    avril 2004
    Localisation
    Plateau-Mont-Royal
    Car:
    Toyota MR2 Turbo
    Messages
    13 986
    Post Thanks / Like
    Citation Envoyé par Matt01 Voir le message
    going to be sick!!
    Jusqu'au premier virage

  10. #10
    Avatar de Twon
    Forum God

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    août 2006
    Localisation
    Asbestos
    Car:
    Buick Regal = Ego
    Messages
    19 695
    Post Thanks / Like
    Tout simplement malade. Très bonne nouvelle pour Ford, dommage pour la Camaro.

  11. #11
    Avatar de Arcterix
    Lives at the track

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    avril 2009
    Localisation
    New York
    Car:
    Lexus 2JZ
    Messages
    1 726
    Post Thanks / Like
    Citation Envoyé par Broody Voir le message
    Jusqu'au premier virage
    Tu criss sa brokeside sa va passé :P

    Mais qu'est-ce que je comprend pas, c pourquoi tant d'année a faire un 281, pis revenir 4 génération plus tard avec un 302 ? y'aurais juste pu toujours continuer a faire des 302 :P

  12. #12
    Platinum Racer

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    mars 2010
    Localisation
    Montreal
    Car:
    Hyundai Genesis 2.0T
    Messages
    162
    Post Thanks / Like
    Citation Envoyé par Broody Voir le message
    Jusqu'au premier virage
    Mustangs are really good handling cars. I've driven one the other day and I was really surprised good mix of power and handling, theyve also won many drifting competition so I don't know where youre taking that from...
    Anyways the 5.0 is back and she's going to be a beast can't wait to see them on the road

  13. #13
    Avatar de Drifter Steve
    Legacy Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    février 2002
    Localisation
    U.S.A
    Car:
    Honda 9000rpm
    A.K.A:
    Steve S14
    Messages
    8 490
    Post Thanks / Like
    i dislike the size, and its weight (3600lbs)
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe. - Albert Einstein

  14. #14
    Avatar de h_zee13
    Drinks NOS

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    janvier 2006
    Localisation
    Alberta
    Car:
    Honda accord cpe
    Messages
    998
    Post Thanks / Like
    here is the new Shelby GT350.....based on the new 5.0L

    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=IoHi9oBXfXc"]YouTube- First Look: 2011 Ford Shelby GT350[/ame]

  15. #15
    Avatar de 20InchChrome
    Legacy Member

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    février 2002
    Localisation
    Matagami
    Car:
    No vehicle ---------------
    Messages
    5 832
    Post Thanks / Like
    Its too bad the 5.0 starts at around $39K
    But the V6 at $23K is amazing bang for the buck.

  16. #16
    Forum God

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    août 2004
    Localisation
    Alberta
    Car:
    Mazda 3
    Messages
    10 139
    Post Thanks / Like
    Broody serieux man sort ta MR2 pis ta Civic AWD de ton cul
    la nouvelle Mustang a d'excellent lateral Gs

  17. #17
    Avatar de Broody
    Forum God

    Status
    Online
    Date d'inscription
    avril 2004
    Localisation
    Plateau-Mont-Royal
    Car:
    Toyota MR2 Turbo
    Messages
    13 986
    Post Thanks / Like
    Citation Envoyé par FoxMcloud Voir le message
    Broody serieux man sort ta MR2 pis ta Civic AWD de ton cul
    la nouvelle Mustang a d'excellent lateral Gs
    Si tu met des 315 de large c'est sur que ca colle. Mais les G ne représentent pas vraiment la rigidité du chassis et des suspensions, la nervosité, les transferts de masse etc.

    J'affronte une mustang en autoslalom n'importe quand, en civic ou en mr2. Le poids c'est l'ennemi.
    Après oui ca demeure un bon bang for the buck et la tenue de route est suffisante pour le pilote de feux rouges (80% du monde) et c'est plus confortable qu'une lotus elise mais c'est pas ce que je cherche.

  18. #18
    Avatar de RWDLover1
    Moderator

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    février 2002
    Localisation
    Salaberry-de-Valleyfield
    Car:
    Chevrolet Chevette
    Messages
    16 551
    Post Thanks / Like
    hahaha tu me fais rire^^

    12.8, that's amazing for a stock mustang...and I'm sure guys will eventually start getting mid 12s stock.

  19. #19
    Avatar de Broody
    Forum God

    Status
    Online
    Date d'inscription
    avril 2004
    Localisation
    Plateau-Mont-Royal
    Car:
    Toyota MR2 Turbo
    Messages
    13 986
    Post Thanks / Like
    Citation Envoyé par RWDLover1 Voir le message
    hahaha tu me fais rire^^

    12.8, that's amazing for a stock mustang...and I'm sure guys will eventually start getting mid 12s stock.
    What I said.
    Pour les pilotes de feu rouge. Sinon une mr2 GenIII avec bolt ons fait mid 12/12.8 aussi.

  20. #20
    Forum God

    Status
    Offline
    Date d'inscription
    août 2004
    Localisation
    Alberta
    Car:
    Mazda 3
    Messages
    10 139
    Post Thanks / Like
    Broody
    voila des chiffres
    1986 Toyota MR2 8.4 16.5
    1988 Toyota MR2 Supercharged 6.5 15.0
    1989 Toyota MR2 Supercharged 7.8 15.8
    1990 Toyota MR2 Turbo 6.2 14.7
    1991 Toyota MR2 8.5 16.3
    1993 Toyota MR2 Turbo 6.1 14.7
    1994 Toyota MR2 6.2 14.8
    1995 Toyota MR2 Turbo 6.2 14.8

    ca prend BEN plus que quelques bolt-ons pour passer de 14.8 a 12
    tout ce que tu dis c'est du n'importe quoi

Page 1 sur 8 123 ... DernièreDernière

Règles de messages

  • Vous ne pouvez pas créer de nouvelles discussions
  • Vous ne pouvez pas envoyer des réponses
  • Vous ne pouvez pas envoyer des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas modifier vos messages
  •