*UPDATE* Ford F-150 EcoBoost Torture Tests

desty

New member
Le nouveau moteur ecoboost du f150 est asser impressionnant.

Regarder les 4 torture test qu'ils ont effectués.


Test 1 :

Test 2 :

Test 3 :

Test 4 :

*UPDATE*

Test 5 :
 
Last edited:
This just goes to show, F-150 > all.. even before these advertisements, which were brilliantly done btw.
 
Is it the guy from Dirty Jobs? Also I can't wait to see the new Ford diesel engine, in 2011 they are building their OWN diesel engine, previously made by International, and was pretty shitty in term of reliability
 
C'est le même gars.

Les test de torture des manufacturiers faut en prendre et en laisser. Le vrai test ce sera le feedback 3 ans plus tard.
 
j'ai bien hate de voir la consommation d'essence , presentement avec le mien j'ai une moyenne de 22 litres au 100 km sur 22 000km , en tirant un trailer fermé 8.5 de large x 20 pied de long , 3.5 tonnes, daily , 5.4 , 3.73 de gear

j'ai hate d'en essayer un , mais je m'attend a du 30-32 litre au 100km avec le pied dans le pan
 
Is it the guy from Dirty Jobs? Also I can't wait to see the new Ford diesel engine, in 2011 they are building their OWN diesel engine, previously made by International, and was pretty shitty in term of reliability

6.0 was "shitty"

7.3 was good
 
Ouais C'est sur que s'est du advertising, mais quand même ils compare a des camions comparables de d'autre compagnie. Même s'ils jouent un peu avec les temps , jusqu'a present c'est quand même du ownage et le fun a voir!:p
 
What's funny is the pick up seems to be pulling those logs faster then the tractor and the pick up costs less, uses less fuel, is more comfortable and can be driven home at the end of the day......why don't they just use a pick-up? lol
 
What's funny is the pick up seems to be pulling those logs faster then the tractor and the pick up costs less, uses less fuel, is more comfortable and can be driven home at the end of the day......why don't they just use a pick-up? lol

Ouias c'est juste que dans la vrai vie, une '' Garrett '' ca rentre dans le bois , dans la swamp, dans les roches, ca sors les logs du bois , ca c'est evident que c'est fake ya un beau chemin bien nivelé le 53 pied pourrais ce rendre directement au logs.
 
Is it the guy from Dirty Jobs? Also I can't wait to see the new Ford diesel engine, in 2011 they are building their OWN diesel engine, previously made by International, and was pretty shitty in term of reliability

ils arretent d'offrir la boite manuel, je leur souhaite donc de se planter royalement. au moins ya Dodge qui reste fidèle au vrai transmission.
 
Back
Top