Calabogie track school with AISA!!!

BBQMAN

Shop Representative
It may not be clear in the other thread, so I thought I would start another.

AISA Academy is hosting a school at Calabogie Motorsport park On May 7/8 2011.

The price is $650 right now, but will go to its normal price of $750 as of February 1st.
We have limited spaces available, with both novice groups and advance groups available.

You can get a sign up form on our website,

www.perryautolaval.com in the club section!
 
what would be the minimum tread left on tires for a weekend like this ??

Yes, I will be in Quebec that week Carl ;)
 
Calabogie isin't so hardon rubber as far as I remember...

well I've done around 1000km on my NT-01, still some grooves in the rubber, ain't mesure tho what's left...

Juste don't want to finish the weekend on the street tires... :(
 
well I've done around 1000km on my NT-01, still some grooves in the rubber, ain't mesure tho what's left...

Juste don't want to finish the weekend on the street tires... :(

Alors tu n'auras pas de problème à Calabo.
 
You should have enough rubber for the school, but be prepared for rain..... maybe....
grooves are welcome!
 
yeah snow !!!
I love the cold ! ,, some peoples will remember the tent that was on the site last year ! ,,, hehe
I didnt expect to be in the cold like that !!!
 
well I've done around 1000km on my NT-01, still some grooves in the rubber, ain't mesure tho what's left...

Juste don't want to finish the weekend on the street tires... :(
youre good to go ,vraiment pas de danger*tu*

en passant st'un deal les boys
 
The NT-01 gets really good when the grooves are gone.

Its the holes in the tire - those are the tread depth gauge. You can have the tire shaved all the way down to no groves - as long as there is still those holes showing - youre good to go. When you see no more holes - then its time to change the tires.

A weekend at Calabogie will be good. Just remember to keep an eye on your tires and rotate them throughout the weekend (front left to rear right, rear left to front right... and maybe front left to right if you notice a difference in left/right wear).
 
Sujet a part, je pensais a l'école a Calabogie de l'an passé et je viens juste d'avoir un flashback d'une photo de Nick Hinds a 16ans avec un mullet:run:
 
Hey Marc, J'espere que t'a reglé ton probleme de moteur pour de bon. A la place de faire du blabla, ca serais bien de te voir sur la piste cette année! :)
 
Hey Marc, J'espere que t'a reglé ton probleme de moteur pour de bon. A la place de faire du blabla, ca serais bien de te voir sur la piste cette année! :)

C'est de la mécanique... et ça a une durée de vie, je peux pas rien régler pour de bon:dunno:

Mon nouveau moteur est installé, les assises pour la cage sont fabriqués et j'ai commandé 10 longueurs de 20' de DOM 1.75''x0.095'' qui va arriver vendredi à la shop pour faire 2 cages, une dans la mienne et l'autre ça reste secret pour tout de suite!

Donc oui je vais être prêt pour le début de la saison cette année:bigup:
 
C'est de la mécanique... et ça a une durée de vie, je peux pas rien régler pour de bon:dunno:

Mon nouveau moteur est installé, les assises pour la cage sont fabriqués et j'ai commandé 10 longueurs de 20' de DOM 1.75''x0.095'' qui va arriver vendredi à la shop pour faire 2 cages, une dans la mienne et l'autre ça reste secret pour tout de suite!

Donc oui je vais être prêt pour le début de la saison cette année:bigup:

Nice!!
 
Back
Top