We need signs like these over here!

Marc123

New member
goingtopass.jpg
 
c vrai que c tout le temps des ontariens qui son dans la mauvaise voie!! ou des femmes/vieux sans offence ya des bonne conductrice/vieux..
 
c vrai que c tout le temps des ontariens qui son dans la mauvaise voie!! ou des femmes/vieux sans offence ya des bonne conductrice/vieux..

J'ai fait de l'autoroute en Ontario et ici et je trouve pas ça pire à une place ou une autre.
 
J'ai fait de l'autoroute en Ontario et ici et je trouve pas ça pire à une place ou une autre.

That either wasn't ontario or you're full of shit.

Was driving back from 1000 islands the other day on 401 and was constantly urged to go 140-150 due to how smooth the road is. When I crossed the provincial border, business was back to normal with car feeling like a boat during a heavy tsunami storm anywhere past 110km/h
 
What would be really cool to have in Quebec are these signs:
priority-road-traffic-sign-clip-art.jpg


and

Sign_Yield2.gif


I'm sure that a lot of the car traffic in Quebec would disappear if we simply stopped using the moronic 4 way stop signs and just replace them with 'Right of Way' and 'Yield'. Traffic would just flow instead of stopping every 20 meters.
 
about the left lane one. if i'm already going like 120k and passing cars, don't expect me to move out of the way...

don't get me wrong. whenever there's a nice opening i pull in and let people pass. but i'm not going to squeeze in between two cars because 120k isn't fast enough for you. people flashing their lights and honking and shit at you is so stupid
 
Sign_Yield2.gif


I'm sure that a lot of the car traffic in Quebec would disappear if we simply stopped using the moronic 4 way stop signs and just replace them with 'Right of Way' and 'Yield'. Traffic would just flow instead of stopping every 20 meters.

There is barely no stop signs in my area, mostly yield signs which a hell of a lot cooler!
 
J'ai fait de l'autoroute en Ontario et ici et je trouve pas ça pire à une place ou une autre.

hein ? 3/4 du temps qu'il y a un épais qui roule pas dans la voie de gauche c'est un ontarien ici, aussi sur les route qui rencontre avec une limite de 90kmh, ils ont la fâcheuse habitude de rouler 80kmh et quand tu pogne une section à deux voie, ils se mettent a clancher comme des tata à 120kmh ( la limite à pas changé pourtant... ) donc il faut au moins rouler 125 pour les dépasser sinon ils retombe à 80kmh une fois que ça reviens à une voie. je vois ça pratiquement à chaque jour...
 
hein ? 3/4 du temps qu'il y a un épais qui roule pas dans la voie de gauche c'est un ontarien ici, aussi sur les route qui rencontre avec une limite de 90kmh, ils ont la fâcheuse habitude de rouler 80kmh et quand tu pogne une section à deux voie, ils se mettent a clancher comme des tata à 120kmh ( la limite à pas changé pourtant... ) donc il faut au moins rouler 125 pour les dépasser sinon ils retombe à 80kmh une fois que ça reviens à une voie. je vois ça pratiquement à chaque jour...

lol ya that sounds like our typical idiots
 
Back
Top