what is the best entry level luxury car?

Budget ? Criterias ?

A car will be best for you because it fits your needs, not because people tell you so.
 
well from the cars you named only 1 has an actual coupe and that would be the 3 series

its a very vague question.... depends on what you like...

I would say the 328xi but thats not entry level... entry is the 323... and if your looking at a 323... PFFF forget it... sorry but just the fact that you start off with no Xenon = garbage for me....

so real entry level
Merc C250
if you consider the 328xi as entry then 328xi for me
 
It depends on what you want. I know people who have C classes, A4's, 3 series and all like them for different reasons.
Are you looking for the nicest interior? sportiest drive? best value? most room in the back for kids or trunk size?
 
3 series always has been and always will be.

Base 328xi doesn't come with HIDs by the way.

You can get a 328xi Executive with real leather, sunroof, HIDs, nice mags, nav, etc for a great price now
 
depends what kind of car you want. new 300 is really nice. CTS. A4, 3 series etc if you want a smaller car
 
It depends on what you want. I know people who have C classes, A4's, 3 series and all like them for different reasons.
Are you looking for the nicest interior? sportiest drive? best value? most room in the back for kids or trunk size?
I can't answer better than this...
 
3 series always has been and always will be.

Base 328xi doesn't come with HIDs by the way.

You can get a 328xi Executive with real leather, sunroof, HIDs, nice mags, nav, etc for a great price now

I don't get why we can only get fake leather on the base model (same for A4 and class C I think), I'd get cloth way before.

But the C class this year isn't as cheap as the precedent years and for less than a c300 rwd, you'll get a 328xi with a real gearbox.
 
La 328xi est bien balancée et très dure à battre. Ça c'est mon opinion mais p-e que tes goûts sont différents. Et puis pour les HID / LED whatever, on s'en fou sérieusement. C'est pas ça qui fait qu'une BMW et une BMW ou une Audi est une Audi.
 
La 328xi est bien balancée et très dure à battre. Ça c'est mon opinion mais p-e que tes goûts sont différents. Et puis pour les HID / LED whatever, on s'en fou sérieusement. C'est pas ça qui fait qu'une BMW et une BMW ou une Audi est une Audi.

Une Audi sans LED n'est plus une Audi de nos jours.
 
C'est parce que le monde aime ça les quétaineries. Mais quand tu prends la A4 premium, ça vient avec donc t'a pas le choix malheureusement. LED = new rice
 
Au mieux tu n'en met pas et t'a pas l'air d'un ti coune qui s'amuse à éblouir tout le monde.
 
BMW 328xi et Audi A4 2.0T (je présume que tu cherches un modèle 2006+) sont des voitures très fiables et solides. La série 3 va être plus performance mais la A4 a un meilleur intérieur (la BMW sans le iDrive est très plain et tout le monde et leur mère en ont une).

Je regarderai entre ces deux modèles la et rien d'autre lol.
 
Back
Top