Popular cars that you don't like

I don't like:
- BMW 3serie, 6serie and all the Xserie (except X1)
- All Toyota/Lexus (since they stoped to make sport cars and tried, but failed, to copy-cat german cars)
- All Honda/Acura since 2002
- All the newest Nissan
- Chrysler 200/Sebring since 2003 and Chrysler 300
- Mazda since 2009(don't like their new "wave" design)
 
la Mazda 3 évidemment
RX8
RX7
S2000
Prelude
350Z... osti que jle trouve laid ce char la
F360
F430
MK6 Volks
R33 Skyline

i mean , i cant argue with personal taste but dude u drive a CV lol PP on top of it so u have scumbag juice in the back seat 2 . IMO every car in the list if better than a CV


matter a fact i hate the CV
 
- All Porsches, except for GT3's, Panamera is horrible
- Audi A3
- G35
- All Acuras
- Any V6 Mustang or Challenger
- Cobalt SS
- Mini Coopers
- All Toyotas
- JDM
- Lambo Gallardo
- Lincoln
 
+1..

Everytime I see a new mazda model, the guy driving it drives it like it's a supercar or something.. kinda pisses me off, always tailing me at stops or on the highways with their shitbox.

I was telling the same thing to my g/f yesterday!
 
i mean , i cant argue with personal taste but dude u drive a CV lol PP on top of it so u have scumbag juice in the back seat 2 . IMO every car in the list if better than a CV


matter a fact i hate the CV

Not sure why he bothers with MR since what he mentioned are 95% of whats posted and 95% of what members drive.
 
ciboire vous etes donc ben chatouilleux
c'est un thread de GOUTS, j'ai tu le droit de pas aimer les S2000 pis les 350Z?
je me trouve pas si pire si je me compare aux autres qui disent "all american cars" "all Volkswagen" "all Acura"

avez vous un trouble de confiance en vous? c'est cool si t'aimes pas les CVPI ou les Fiesta man, j'irai pas brailler dans mon lit en petite boule

pis EV, je serais tres surpris que 95% de MR aient un des 10-15 chars que j'ai nommé
 
ciboire vous etes donc ben chatouilleux
c'est un thread de GOUTS, j'ai tu le droit de pas aimer les S2000 pis les 350Z?
je me trouve pas si pire si je me compare aux autres qui disent "all american cars" "all Volkswagen" "all Acura"

avez vous un trouble de confiance en vous? c'est cool si t'aimes pas les CVPI ou les Fiesta man, j'irai pas brailler dans mon lit en petite boule

pis EV, je serais tres surpris que 95% de MR aient un des 10-15 chars que j'ai nommé

ta le droit, moi non plus j'aime pas la 350z ni la S2000. En fait, j'aime aucune honda et aucune nissan
 
Civics...oh wait stock's one are ok...but I dont care u put anything aftermarket on it...BEUUUUUUUUUURRRRRRRKKKKKKKK! and of course any DUDE that drive a Mazda3 and think he is a F1 racer....especially MazdaSpeed 3
 
dead to honest, most vw. I have tons of friends who own vw and I used to like them but the whole poser scene really kills it. not to mention, Ive seen too many of them driving on the road like theyre the sh*t.
 
c'est quoi le rapport de basher ce que je conduis
j'ai dis comme 10 chars que j'aime pas, dont 2 ferrari, OMG
d'un autre coté j'en aime en maudit des autos... c'est pas parce que mes gouts rentrent pas dans les gouts "types" de MR que j'ai pas de gouts
si on avait faite une liste de "voitures non populaires que vous aimez" ma liste aurait été longue en maudit et surtout remplie de Volkswagen

omg je conduis une Ford, c'est sur que j'ai pas de gouts
non j'aime pas necessairement ce qui est spacieux, sinon j'aurais pas une Fiesta

j'ajouterais a la liste les Impreza derniere generation
et les 911 996

a ce que je sache c'est un thread de gouts personnels

pkoi t'es faché?

are you talking about me?:dunno:
i think im the only one who mentionned crown vic?

you have nothing to do with it. i just dont like it because its a cop car and cause of the fucktard limo taxi drivers who drives like fucktards. lol
but most of ppl seem to like it so i just named it.
 
hehe non je parle pas de ton commentaire
je parle de ceux qui me citent en sous entendant que je suis innocent de pas aimer ces voitures

pis j'suis pas faché, je comprend juste pas c'est quoi le but d'attaquer directement les membres et leurs voitures... particulierement lui qui dit que j'ai une fucking fiesta
 
ta le droit, moi non plus j'aime pas la 350z ni la S2000. En fait, j'aime aucune honda et aucune nissan

he has a right not to like any car and so do u but the difference is , u drive a c36 wich can be equivalent or better than all the cars he mentioned as opposed to a CV a car that looks ugly and does nothign well
 
f_104175383-4052874a.jpeg

honda-s2000.jpg

mazda-miata%20(2).jpg

000_09civic.jpg

50232785_2.jpg

30420140022_large.jpg

Chevrolet-Cobalt_SS_2006_1280x960_wallpaper_03.jpg

2009-audi-a3-sline-0001.jpg



Le look de la A3 me fait penser a sa
MAZDA-PROTEGE-PROTEGE-5.jpg
 
All Hyundai
All new Acura
Mazda 3
All Nissan/Infinity cars except GTR (not that GTR is so popular anyway but whatever..)
 
Moi jaime pas le monde qui achete des bmw 328 .... :p


Serieusement :

Civic 2012
Toute les toyota recente !
Tout les petit truck carre ( kia , scion ect ...)
Nissan puke , la versa et la sentra mon dieux quelle sont laide !
 
Back
Top