Pour l'été 2012!

Cool story bro, unlike you, I Built my car, started with 400 buck and I Coult get a list of my modifications but I Think your not worthing my time.

@Polak, not every single dollars lmao, but majority of my pay went in the car, lets say between 50 and 80% depending the situation( Clothes,cell,going out etc)

I'll summerize the list of mods for you:

ugly shit I found on lespac for $10.50
 
gotta love people talking crap over other peoples cars, it's like children every guy here has different tastes.
from my point of view i wouldn't pay 1000$ for a brand new sti I simply don't like it and it doesn't fit my needs
 
OP, keep going on the project if you're enjoying the fun of doing so. It's actually pretty good! Paint don't match but so what, you're having fun building it and that experience will last you forever.

Others posting shit about his car, I'm wondering if you've ever actually done work on your cars besides having to convince your mom and dad to co-sign on your financing lololol
 
@manifeste00,Em_kileakCRX, Thanks for the encouragement guys, I Appreciate it,And it is my first car yes :s, and for the mismatched paint, I Had to do the s13 swap so finding matching body kit wasnt easy :s hehehe
 
Bhahahahahahaha

BAHAHAHAHAHAHAH

BAHAHAHAHAHAHAHAHA





et ben ...I CAN TELL que t'es vraiment un moron de premiere classe ...en plus tu ose rajouté que un 1000 a un pic de puissance a plus haut regime ...AYOYE -_-

une cbr 600 va avoir sont peak HP a environ 13-14 000 RPM AVEC 45-50 lbs de torque a la roue

une cbr 1000 va avoir sont peak Hp a environ 11 000Rpm avec environ le double de torque .....


Ya longtemps jai eu un R6 2004 et ensuite R1 2004.

C'est pas à cause le moteur a plus de torque que le bike est plus crisse à controler.

Pour le torque à la roue t'oublies de compter la transmission la dedans. La 3e gear de mon R6 etait l'équivalent de la 1ere gear de mon R1... tu vois ou je veux en venir. Faut pas oublier la dynamique du chassis, longueur du wheelbase, etc. qui va faire en sorte que le cul débarque plus vite.

Aussi le R6, le gas c'était quasiment on-off. Beaucoup de kick sur la chaine parce que le moteur primait. Chopper le gas en 1ere ca levait à rien. Sur le R1 ca buckait... on dirait que ca prenait son temps à ouvrir (tant mieux dans un sens, parce que le cul aurait débarqué souvent). J'ai toujours trouvé le R6 beaucoup beaucoup plus violent que le R1. Là je parle de low-speed, quand tu commences à avancer c'est une autre histoire... totalement différente :)

En bas de quoi, 80kmh si jmen souviens, le putin de R1 torquait pas pour 2 cennes. Le R6 on parle d'environ 50kmh, La moitié de leurs premieres gears, tk.
 
A4_Sline.jpg


Mais j'ajoute ceci avant l'été:

header.jpg

exhaust_highflow_cat_b5_b6_18T_A4.jpg

ATP-VVW-1641_450.jpg

Single mass flywheel
RS4 clucth kit
 
I HATE THE CBR 08++ its SO ugly ahhaha... pi coupe 1 pouce de ton under exhaust il sort comme un penis de chiot bandé

Ma cbr 600rr repsol 06 est beaucoup plus torqueuse pi ses de la puissance BRUTE pas controlé, pureeeee pleasure

cool story bro
 
My plan of action: Hit kijiji and find the following

For cruising
92121191991118-480.jpg


Start work on a MN12 SC/XR7 manual for Hard driving
13579-1990-Ford-Thunderbird.jpg


& find a small pickup for next winter. I should be able to get all 3 in A1 condition for under $8000. The challenge is to do it all for under 5000. either way, I need to get the cars I want before LAW 48 makes everybody scrap their cars for no reason.


INB4EVAndTheWestilandCrewRidesAgain
 
Last edited:
nice fzr there brood,
what year is that?

The papers say 1988, but it may be a 1987 since it doesn't have EXUP system (and I think that 88+ should have it). And I broke the fairing a bit, but it's still fun to drive :D
 
J'ai hâte au premier avril en maudit ! et j'espère que je vais être capable d'arranger le carburateur comme du monde parce que la il roule comme une merde.

IMG_2742.jpg


IMG_2743.jpg
 
Back
Top