les lundis jdm 2012

blackrxkev

New member
salut je voulais savoir si il y avais quelque chose de prevu pour 2012 je sais que lete dernier les meets avaient ete canceller au parking du megaplex sainte-dorothée a cause des ti-counes/civic/show de boucane cetais toujours tres sick de monter avec les chums avec nos chars dete et puis daller voir les projets des autres ecouter de la bonne musique et passer une bonne soirée alors si quelqun organise quelque chose cet été jaimerais etre au courant merci :)
 
tout les meet on été banni du quebec selon l'article 108.4 du code de la sécurité routiere.. la loie a passé au moi de novembre...
 
avec la nouvelle loie..ca vas etre risquer. perso j'ai pas le gout de pogner une amende pour simplement aller montré mon auto dans un parking
 
avec la nouvelle loie..ca vas etre risquer. perso j'ai pas le gout de pogner une amende pour simplement aller montré mon auto dans un parking

Maximum Trolling Detected ....

sa fait 100 ans quil existe une loi sur les atroupement ilegal ...mais ton histoire de loi depuis Novembre c'est de la PURE MARDE
 
Maximum Trolling Detected ....

sa fait 100 ans quil existe une loi sur les atroupement ilegal ...mais ton histoire de loi depuis Novembre c'est de la PURE MARDE

Dude, the point is to ignore him. ;)
Only retards think that there is such a law in effect.
 
Seriously Fuck the cops. I use to never do stupid things but always get pulled over for ridiculous reasons like going on a yellow light WTF?? (seriously everybody does go on a yellow light even the fucking pigs themselves) or because i'm rolling like 10 meters in the middle way of the route 132 to slow down for after turning left. Cops abuse all of us!!! We should troll them all...
 
this year it has to be bigger than last year but don't change the location every week thats suck and ho fuck the cops i will be at every meet i can !
 
Hey Guys!!! Sorry for not posting sooner.... The JDM Monday Meets will be taking place this year, and they will be made public once again, however i am actively searching for a new location where i can hold the event. I will be making a new thread in the "Meets" section explaining everything soon.

All information regarding our JDM Meets, as well a few other events that we will be organizing this season can be found on our Facebook page here; http://www.facebook.com/overdosedperformance

Thanks guys!!
Chris ;)
 
Back
Top