discuss

discuss

I have a thing for asian girls, 90% are ugly but that 10% is beautiful.
can't stand french canadian girls (I'm french canadian myself).
Married a Greek girl and would say I'm most attracted to Mediterranean girls.
European girls.
I had a trip around Europe and it's nothing compared to here or where I'm from (South America).
Of course it's all a matter of taste but i'd definitely say European girls! And the best spot IMO is Amsterdam![]()
Dernière modification par BDawk ; 09/08/2012 à 22h41
"If Gainey brings back Alex Kovalev, it would be difficult not to make him captain." - Jean Béliveau
You know, every time 20 thousand people come to the Center Bell for the Canadiens games… But what I saw today is incredible. Indeed, this is kind of people whom we’re playing hockey for! -Alex Kovalev
BitCoin address: 1u9t84hMpAtENfisFnCf7DMrEG4yVqser

^^ That's my boy!
Jinba ittai.
POWERED BY UNICORNSAnd when you drive these Miatas --be it a slammed rice mobile, or fast-on-the-track-handling-monster -- it puts a giant smile on your face. And at the end of the day, it is real hard to remove that smile.
-Linhbergh Nguyen
HeadBanger Liked this post
TheDamned Liked this post

Lebanese ftw

lebanese, if somebody can present me a good one (not too snob), I wouldn't mindand BurnsWRC, are you lebanese? If you do, then I love you
BurnsWRC Liked this post

Pour du sérieux:
Libanaise: sont toute des ost!e d'folle... quand elle pète un câble t'est mieux d'pas être la!
Asiatique (chinoise/japonaise dans mon cas): si la fille est pas plate à mort au lit tu te fait chier comme le criss avec sa famille
Québécoise/Canadienne/Américaine: Sans culture, sans culture et sans culture.... en plus d'être hyper féministe
Espagnole: Bâtard qu'elle on le sang chaud..... ouff!2
Dans mon cas j'ai marié une Française/Italienne, je pense pas que jamais j'aurais pu faire ma vie avec une fille d'ici la mentalité je suis juste pas capable.
Pour le sexe suis pas trop regardant tant qu'à sois un peu f*cké sur les bord et qu'elle m'attire physiquement.
Club MR2 Quebec
Le Club des Amateurs de MR2 du Québec
MR2BBQ.COM
Trailer BBQ/Cooler/Système de son
Mess with the best,Die like the rest

Japonaise comme premier choix.Ce n'est pas seulement pour le physique mais aussi dans leur façon d'être... elles sont à l'écoute de leur homme, douces et aimantes. Et puis le sexe... magistral!
Ensuite, les Cantonaises et aussi ce qu'on appelle les "bananes" (asiatique éduquée en occident ou mix asiatique/caucassien) arrivent en 2e place. Elles sont un peu comme les Japonaises mais sans exceller dans tous les aspects. Donc, un bon compris.
En 3e place, les Québéçoises, à condition qu'elles ne soient pas trop chiantes.

Antillaise![]()

Quebec girls, its all i've had.
MKV GTi DSG APR Stage 1 14.1@99.3
MKIII Jetta GLX VR6
I guess you can call me a VW fanboy!

arab girls, grerk italian spanish russian
FJGANG

Thaïlandaise et Laotienne pour ma part ma blonde est un mix des 2 et j'ai pas à me plaindre
Entk j'aime mieux ça que toute les québécoises avec qui j'ai été

Which one are the less crazy?

To me it has to be Persian/Italian
i have to say some of the most underrated girls are SERBIAN girls, because there aren't many in Montreal, they are stunning. As for caring, affectionate, passionate and know hwo to treat their man, i'd have to go with LATINAS, they put their heart on their sleeve. I trule love latinas