New 964 FS on Kijiji

@MrSpace
Wow ta 964 Targa! Much props!!! J'aime bien les roues de 993 Targa dessus ca fit vraiment bien avec les lignes de l'auto *tu*
 
It's a totally different driving experience. And the sound!!!

Don't listen to broody every single thread about Porsches he tells us his father owns one and it's not that nice and blabla... B-S just like his fetish for car plastics.

Just try one and you'll get the feeling. It's not just the engine but the fact that these cars are old and have a very special driving character.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

I don't talk though my hat at least, I tried it and it's not worth the money. It looks great and the interior is charming, but it's not a good car, as simple as that.

Maybe that i would like better a classic 911 (86 or so), but the 964 C4 isn't the most exciting thing.

Les vieilles voitures sport de luxe ou GT sont dépassées sur tous les aspects par les GT récentes, l'intérêt d'une vieille voiture (en plus de sauver de l'argent) c'est d'avoir un feeling raw qu'on ne retrouve plus aujourd'hui, au détriment de l'efficacité. Une 964 n'a pas de feeling raw d'un petit char sport d'époque ni l'efficacité d'une auto moderne, tu as le meilleur de ni l'un ni l'autre. Au moins elle a le look.
 
Je suis pas encore allé chercher la mienne. Cette semaine (mercredi je crois... Il faut pas de pluie!)

Il faut l'inspection et l'évaluation pour la plaquer aussi.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Only one, the 930 turbo...

ry%3D480


ry%3D480
 
Hum the last one had exotics. Its for a good cause so I don't mind paying

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Last edited:
Back
Top