On est bien au Quebec! (lulz/rage/tears inside)

AwayeKeven

New member
Your tax dollars at work, ladies and gentlemen.

The... Ministère de l'Immigration, de la Diversité et de l'Inclusion du Québec is doing a bunch of youtube propag---- uhh, EDUCATIONAL VIDEOS about how good quebec is and how all the sharia law people are down to queb.


Of course, all comments and ratings are disabled. I mean when you're right, who cares about comments, right?

Check out all the other masterpieces.
https://www.youtube.com/channel/UCH1dMszbYiiEC_Fx2egnYwA

Problems with low birth rates, flood quebec with 3rd world migrants, problem solved! It's all good, just raise taxes amirite
 
Lol. Le ministère de l'immigration a vraiment utiliser DETROIT pour faire bien paraître le Quebec... Oh boy...
 
lol wtf is this?

Pourquoi tout les Rabii de l'internet sont des caliss de moumounes?
 
C'est RABII de Urbania qui raconte toujours des histoires de danseuses sur son blogue
 
Chu tellement bien au quebec que je demenage en Australie lannee prochaine. Quitte ma job, vend mon condo pis je vais quand meme avoir plus de chance qu'ici.

Quebec = Marseille 2.0
 
Le Quebec est probablement une des régions du monde ou la diversité culturelle est la mieux accueillie mais ca l'air que c'est pas assez encore. Est ce qu'il faut s empresser de rassurer tout le monde, de dire qu'au Quebec, toute va bin, que les jobs y en as en masse parce qu'on est bien icitte, pis de profiter d'absolument tous les services quitte a saigner ''l'état'' a blanc??

Ce qui me fait un peu capoter c'est qu'on parle des services disponibles ici partout. Dans les médias, dans des videos du genre, a l etranger pis tout le monde semble penser que c est gratuit ces affaires la. C est le gouvernement qui paye, ok, mais jusque ou on peut marteler le clou sur le sujet?
 
Chu tellement bien au quebec que je demenage en Australie lannee prochaine. Quitte ma job, vend mon condo pis je vais quand meme avoir plus de chance qu'ici.

Quebec = Marseille 2.0
Tas trouver une job deja la bas?
 
ok, ok, ok....

SO LET ME GET THIS STRAIGHT:

1) We're better than Detroit.
2) We have an over-saturation of university graduates.
3) We get taxed like crazy to get services the government and its citizens can't afford.
4) We've got parks? (Seriously, this is considered a reason to move somewhere. The province has parks?)
5) We've got 1million lakes, over half of which are frozen 75% of the year.
6) We've got cheap electricity.

Therefore, come to Quebec.

W.T.F.

The worst is some of the brainwashed members on this forum who think Quebec is wonderful place have the same bullshit argument.

People, get this through your head, Quebec is the next Detroit if the government doesn't change all of its priorities 180° over.
 
ok, ok, ok....

SO LET ME GET THIS STRAIGHT:

1) We're better than Detroit.
2) We have an over-saturation of university graduates.
3) We get taxed like crazy to get services the government and its citizens can't afford.
4) We've got parks? (Seriously, this is considered a reason to move somewhere. The province has parks?)
5) We've got 1million lakes, over half of which are frozen 75% of the year.
6) We've got cheap electricity.

Therefore, come to Quebec.

W.T.F.

The worst is some of the brainwashed members on this forum who think Quebec is wonderful place have the same bullshit argument.

People, get this through your head, Quebec is the next Detroit if the government doesn't change all of its priorities 180° over.

yeah but the government will save us!
 
W...T...F....this place will be SWARMING with the uneducated, the lazy, the bigoted, the xenophobic, and the primitive.
 
les parcs nationaux aux Vermont ont pas de cols bleus / blancs.

c'est clean as fuck

c'est gratis


lol @ SEPAQ
 
lol on a un ministere de l'immigration provincial? WTF? C'est pas federal?
Ca été crée a l'époque ou la séparation était au gout du jour et qu'il ce son mis a doubler les pallier gouvernementaux en prévision d'etre séparé du Canada. On comprend que tout ce tas de fonctionnnaires non pas perdu leur job après et que aujourdhui on paye pour tout ce dédoublement de gouvernement avec nos taxe.
 
Back
Top