Centre de Gym 120$/année

SpeedyDoc

Legacy Member
salut

j'ai entendu une annonce à la radio concernant un centre d'entrainement qui coûte 120$/an ou 10$ par mois
savez-vous le nom du Gym et également si c'est une belle place?

il y aurait 4 centres à Montréal et quelques uns sur la rive-sud.

merci
 
10$ / mois pour accès à une place, un peu plus cher pour accès à tous les centres. Faut tu payes pour prendre une douche par contre.
 
Wtf "entraînement et pizza gratuite"

lol j'y suis et je trouve que c'est la pire idée possible.

Le Gym est bien, l'équipement est neuf. Il y généralement beaucoup de monde, mais si tu fais des poids libre il y a moins de monde dans cette section la. Si tu y vas durant les off-hours c'est parfait il y a pas beaucoup de monde pentoute
 
Si il en aurai dans mon coin j'irai la... mais y'a le pro gym y'a pas bin bin de gym qui veule s'instalé dans leur téritoire
 
il va y en avoir beaucoup qui vont ouvrir prochainement... j'ai une bonne source mettons lol
 
I see the basic econocard membership for $10 a month ($120/year) seems to offer:
- Access to over 50 cardiovascular machines, a wide range of strength training machines and free weights (5-75 pounds)
- Access to the 30 minute express circuit
- Unlimited virtual group fitness classes
- Unlimited virtual indoor cycling classes
- Unlimited access to your center

Platinum adds various other features including
- Unlimited use of hydro massage bed
- Unlimited use of massage chairs , etc.

The idea of having access to new weight training and cardio machines for just $10 a month for the econocard membership would appeal to people who have said that gym memberships were too expensive and therefore they didn't go. However I don't see info about the availability or cost of showers, nor personal trainers. I mention personal trainers because I searched on youtube and found an amateur video from some Russian? guy doing a tour of one of their gyms and you see a woman, presumably a beginner, struggling with form on a weight machine. I do see they offer virtual training by way of video screen in a designated room...has someone here tried it?
 
It's obviously not a hardcore gym but I'd get a membership if there was one near my home to do some cardio in the evening instea of driving all the way to my usual gym where I do my strength training.
 
C'est sûr qu'avec des dumbells max de 75lbs ça va repousser une certaine clientèle, mais c'est vraiment pas la majorité. Et pour ce genre de centres là, ils veulent justement pas attirer des gros gars qui poussent 4 plates et les dumbells de 120lbs et +, ça fait peur aux matantes et ça intimide les noobs.
 
Back
Top