Another terror attack going on in Ottawa

Status
Not open for further replies.
Soldier dies after Parliament Hill attack, gunman also shot dead

In brazen shootings in Ottawa today, an armed attacker shot and killed a Canadian Forces member at the National War Memorial before heading to Parliament's Centre Block, where he was shot and killed. Police and military officials said at an afternoon press conference the incident is not over and asked for vigilance. 3:09 PM ET

http://www.cbc.ca/news/canada/ottawa
 
Westboro vont harceler du monde aux funérailles de leurs enfants parce qu'ils sont morts en se battant contre des Musulmans. If that's not some kind of "moral terrorism" then I'm santa Claus.

It doesn't matter to me if you're picking up a gun in the name of Allah or parading as god's PR rep in front of children with your old wrinkled dick hanging out, you need to fucking die and your followers are worthless spineless wastes of genes that's what I think. It doesn't matter if the followers are peaceful or not, they are the reason why the problem exists in the first place. Without retards, there are no religions.

I put them all in the same bag, it's all the same bullshit problem to me.

Whew that felt pretty good.

ter·ror·ism
ˈterəˌrizəm
noun
the use of violence and intimidation in the pursuit of political aims.

West***s aren't scaring no one, just annoying them. You sound way more of a terrorist then they do. Anyone who does not disbelieve God should Die ?? That makes so much sense...
 
Reddit et Twitter

Je n'ai jamais vu autant de niaiseries écrites dans une situation aussi sérieuse

Et la télévision, ça fait dur aussi

Bref, je suis en train d'écouter Jeff Fillion à NRJ
 
Mec t'es complètent déconnecté de la réalité et surtout Brainwasher à l'acide.

il ya 1.5 milliards de musulmans dan le monde sur 7 milliards de population mondiale. Je te laisse deviné ça serait quoi un monde si c'est 1.5 millairds étais des islamistes comme tu prétend ?

Aujourd'hui, l’extrémisme avec une saveur journalistique ajoutée tel que; "Djihadiste", "islamiste", "islam", "moyen orient", ça fait vendre, ça maintiens les moutons dans la peur, ça maintiens les QI inférieurs dans l'ignorance. Quand un extrémiste commet un crime les médias s'entretuent pour voir qui va annoncé qu'il est islamiste en premier, alors qu'en réalité le dude ne sais même pas c'est qui allah.

Durs et tristes moments pour les musulmans du canada.

X2, il y a une mosquée et une communauté musulmane dans mon coin et puis je craints que du monde veulent s'en prendre à eux ou commettent des crimes haineux à leurs endroits alors qu'ils n'ont absolument rien avoir avec les derniers évènements de St-Jean et du Parlement. Un extrémiste religieux, politique, nationaliste, raciste, ethnique ou sexiste; reste un extrémiste et il est là le problème.

Anyway, ce n'est pas le moment de partir un débat quelconques. RIP aux soldats décédés. Geste totalement lâche de s'en prendre à des gens qui ont le courage de défendre notre société et chapeau aux forces de l'ordre qui ont maîtrisés / abattus le suspect.
 
Gunman killed in Parliament attack named as Michael Zehaf-Bibeau, a Canadian born in 1982, American media report claims
 
Gunman killed in Parliament attack named as Michael Zehaf-Bibeau, a Canadian born in 1982, American media report claims

JUST IN: U.S. officials tell CBS News the name of the dead Ottawa shooting suspect is Michael Zehaf-Bibeau, a Canadian born in 1982.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top