Caliper painting rice?

Painting calipers, rice?

• Yes it's rice

Votes: 10 20.4%
  • No if done properly, can add a nice touch to the car

Votes: 39 79.6%

• Total voters
    49
Status
Not open for further replies.
dude...its like MAAADDDDDD UBER RICE!!!!

lol...jokes aside I think that if it's done right AND if the right color is used it can add a nice touch...If your on stock calipers and discs, then i would say to choose a color that's a little more on the stealth side cause its not like your trying to show off you 8 piston Brembo calipers lol....

wanna know whats rice?
painted drums
x2 :run:
des drum c laid, donc, on ne veut pas les voir!

pour ce qui est de peinturer les calipers si c'est fait comme il faut, que le char est clean et que les mag son beau, sa donne toujours un beau ptit look plus haute gamme!!

Well I'm getting a rear brake conversion soon and I ordered brembo blanks for the front and got brembo cross drilled ones (Yes I know there's really no difference, but I didn't pay extra and they look ballin"

I'm thinking either red or black....Is it easy to do?

depends on the color...

like pink on a black car is just plain gay... but black/yellow/blue/red is nice on the same car

anyway... do it for you ;)

When I first got my car painted I took extra paint that I put into a can so my callipers are the same color as my car/mags. Very subtle :p

Looks better than rusty brown, especially on drums ;)
Like anything, if it's tastefully done, it's tastefully done.

Looks better than rusty brown, especially on drums ;)
Like anything, if it's tastefully done, it's tastefully done.
effectivement donc des drum tu les peinture avec une bonne peinture antirouille en NOIR question de ne pas les voir..

peiturer noir ou gris rien de flash

si vous voyer un gars qui as installer des faux disque en plastique pour cacher ses drum , tenner vous loin sa peux etre contagieux lol:squintfin

sa ses le comble du RICE

dsl mais ds mon livre a mois

caliper peinturé noir peut importe la couleur du char = propre, clean

caliper peinturé rouge, jaune, vert, bleu, rose, fluo, pastel ou la meme couleur du char = rice

ya aucun choix ds le sondage qui resmble a sa donc ma opter pour oui c'est rice :laugh:

dsl mais ds mon livre a mois

caliper peinturé noir peut importe la couleur du char = propre, clean

caliper peinturé rouge, jaune, vert, bleu, rose, fluo, pastel ou la meme couleur du char = rice

ya aucun choix ds le sondage qui resmble a sa donc ma opter pour oui c'est rice :laugh:

x2

Status
Not open for further replies.
Back