-] Kenpachi [-
New member
Perso, cé son char, si y s'en fou ben il a le droit. Moi je store mon civic pour l'hiver et le monde me traite de cave. Cé mon choix.
Vivre et laisser vivre cé pas facile.
Perso, cé son char, si y s'en fou ben il a le droit. Moi je store mon civic pour l'hiver et le monde me traite de cave. Cé mon choix.
yeah I dont get that, there is a guy at my school with winter tires on an R32 GTR. I was like, you retard.
^^^ dude, your just wrong. you dont put a car like that in winter, if you dont have enough money to take care of it properly you a) shouldnt live in quebec with winter or 2) shouldnt have the privilege of owning a car like this. your just either too cheap to buy a winter car and store your Skyline, or your just a retard. I chose retard.
did you hear everyone? A skyline is an ordinary piece of shit now.
we don't all share the same passion, its sad and obvious.
we don't all share the same passion, its sad and obvious.
Moi je t'envie Martin de rouler en sky l'hiver tu dois tellement avoir de fun.... Mais je serais pas capable de rouler ma S13 dans la neige pis rentrer les pieds plein de slush, mais comme tu dis c'est pas une ferrari non plus, ca reste un char a 8-10K. Et tu garde ton petit confort a l'année longue...
Here's mine, already in action..Last weekend!
![]()
![]()