latino je m`ouvre une ecole de salsa samba et je baise 20 quebecoises par semaines
A Alain95i4 Banned Jul 31, 2009 #21 latino je m`ouvre une ecole de salsa samba et je baise 20 quebecoises par semaines
aflame.inferno Well-known member Jul 31, 2009 #22 jettaballer said: so out of 26 people so far, no one wants to be asian, arab, or latino hahahahaahahahahahaahahahha Click to expand... Asian, pour faire des films de kung fu à la Jet li,tony jaa etc J,aurais des bonnes raisons de vouloir prendre des cours de kung fu pi ça paraitrais pas bizare... Arabe parce que les femmes sont malade sexy, j'esserais d'être riche pour pouvoir me faire un harem... Latino, heumm parce que j,ai toujours voulu parler espagnol et les latinas sont malade aussi Mais, jpenses pas qu'aucune nationnalité est meilleur qu'une autre encore moins les Américains
jettaballer said: so out of 26 people so far, no one wants to be asian, arab, or latino hahahahaahahahahahaahahahha Click to expand... Asian, pour faire des films de kung fu à la Jet li,tony jaa etc J,aurais des bonnes raisons de vouloir prendre des cours de kung fu pi ça paraitrais pas bizare... Arabe parce que les femmes sont malade sexy, j'esserais d'être riche pour pouvoir me faire un harem... Latino, heumm parce que j,ai toujours voulu parler espagnol et les latinas sont malade aussi Mais, jpenses pas qu'aucune nationnalité est meilleur qu'une autre encore moins les Américains
boxcarracer Well-known member Jul 31, 2009 #25 I'd stay what I am but I'd ask for a special mix (black features... IF you know what I mean).
aj4j New member Jul 31, 2009 #27 HARIBO said: Conclusions? aj4j, and DoMo have small dicks Click to expand... conclusion #2? HARIBO = HARIBOHILTON.com aka perez hilton's bitch
HARIBO said: Conclusions? aj4j, and DoMo have small dicks Click to expand... conclusion #2? HARIBO = HARIBOHILTON.com aka perez hilton's bitch
Takumi-Fujiwara New member Aug 1, 2009 #29 Is this about skin colour or nationality? I'd be black, and make cracker jokes all day.
Ron Popeil 5un4 New member Aug 1, 2009 #30 HARIBO said: Conclusions? aj4j, and DoMo have small dicks Click to expand... Grow up or shut up
Tech-Boy Legacy Member Aug 1, 2009 #32 I'd be half jewish, half black, and full gay.. how bout them apples?
20InchChrome New member Aug 1, 2009 #35 tHEhAted said: Jew every single time. best investment Click to expand... You sure? The Jews have always had bad shit happen to them since the beginning of time.
tHEhAted said: Jew every single time. best investment Click to expand... You sure? The Jews have always had bad shit happen to them since the beginning of time.