Ok, I give up... Where to meet girls?

Status
Not open for further replies.
^be yourself man,

dont dress to impress, best advice

btw, there is some nice skate clothes,

Yeah! I know! sorry I think I didn't impress myself clear enough, I meant...I dress with fancy clothes(not my usual skate clothes) to attract those stuck up whores...and in the end I reather have a girl that will like me when I am dressing normally than when I try to be fancy

ses toujours a des place quon sent attend le moin ...

mais tsé defois dans les pub ses cool avec les friend et ya defois des groupe de fille et quand il se tienne la ses pas des club whore qui veule de l'attention..

moi perso j'ai rencontré une fille a l'endroit le plus inatendu ... je suis allé au milinium (le pire des club whore club jcroi bien) et apres au mp3 pour lafter .. vu une belle fille pas abillé en pute mais crisement belle avec un groupe de fille .. bon jvais lui parlé passé le reste de la soiré a dansé avec le groupe de fille avec mes 2 chum pas de colage rien

jlui ai reparlé un peu mais apres pu de contact pour lété elle as passé lété au perou , voila 1mois et demi que je lui reparle et tout semble bien allé sa avance on ses revu quelque fois , je croiyais quelle avait 24ans mais en fin de compte elle as 28 :O .. mais jai 21 , sagit de bien agir et tu va voir l'age le style ou whatever a rien a voir

nimporte ou il as des occasion

fait a noté elle ne vien pas de montreal , et ses vrai que les fille de montréal son assé weird...

je sais pas quelle age as tu mais les fille debut 20ene ... presque a oublié son telement imature maintenant en plus de juste vouloir que tu leur paye des truc

if a 28 Y.O women is cool dating a 21 Y.O guy i think u should prolly stay away from her , just my opinion

[mrquote userid="2353" username="Mohawkboom" forum="252" thread="678175" message="7101366" ] ditch the white hair old man... I speak from experience.
lol it comes back too fast, literally less than a week and its back[/mrquote]

Same here, that's why I keep my hair so short

Dude I am in the same situation than you, but even worse. Let me put you guys in the context: I love cars (playing around cars) and BMX, so I usally dress kinda like skaters,

BMX, clothing or cars is not a disadvantage when it comes to chicks when you can put it another way.
I'm an hardcore BMX dude and dress with bmx brand clothing that no one has ever heard of...still, it didnt stop me from meeting my chick. What I did this time, was just talk about my passion to her instead of trying to hide it, making her feel how passionate of a man I am. She liked the fact that I was so passionate about something like BMX and found that I was still young at heart (even though I'm 28 and she's 31 y/o). Having passions is really not an issue if you can communicate them well enough so that she can relate, to an extend, to what you're talking about. Making her speak about her passions is important too because you can find what you both have in common...

6. you reallllly need to go to they gym, young females are not attracted to young males with stomachs.

1. You stab friends in the back by telling their girlfriends that they cheated on her (and in the end it was a test from the friend and he never even cheated and you FAILED the test big time)
2. You go out with 5$ in your pocket for over 5-6 years and your friends always paid for your extras
3. You buy an RX8 with the money you saved because you always said you had 5$ in your pocket
4. Those same friends that could have been good assets for you (meeting girls/fcuking girls) now dont speak to you anymore
5. NOW: Your stuck with faggot ass friends that have cockfests

Have a nice day
6. you reallllly need to go to they gym, young females are not attracted to young males with stomachs.

Why is it that when Persianrider makes a comments, his little buddy RussianM3 makes one just moments after...things that makes you go hmmm???

persianrider seems aggressive , u should not argue with him , or else a BIG load of shit is going to land on your head... and yes ill add some too :)

most of church girls are freaaks. believe me.

best to meet girls are ur virtual frds network. aka facebook. haha
or real frd network. ur frd's gf's frd's frd etc etc.

as you said, stay away from clubs....talk to the teller at the bank, meet other people through your friends. go for a haircut pick up the hairdresser ( thats what i did)

Meatmarket is at those 5@7... this is by far the best way to meet women when you're 25+. They usually go there with coworkers so the atmosphere is different and they don't have that useless fake overconfidence they show when they are with their bunch of girlfriends in clubs.

[mrquote userid="24383" username="Setak" forum="252" thread="678175" message="7100400" ] ses toujours a des place quon sent attend le moin ...

mais tsé defois dans les pub ses cool avec les friend et ya defois des groupe de fille et quand il se tienne la ses pas des club whore qui veule de l'attention..

moi perso j'ai rencontré une fille a l'endroit le plus inatendu ... je suis allé au milinium (le pire des club whore club jcroi bien) et apres au mp3 pour lafter .. vu une belle fille pas abillé en pute mais crisement belle avec un groupe de fille .. bon jvais lui parlé passé le reste de la soiré a dansé avec le groupe de fille avec mes 2 chum pas de colage rien

jlui ai reparlé un peu mais apres pu de contact pour lété elle as passé lété au perou , voila 1mois et demi que je lui reparle et tout semble bien allé sa avance on ses revu quelque fois , je croiyais quelle avait 24ans mais en fin de compte elle as 28 :O .. mais jai 21 , sagit de bien agir et tu va voir l'age le style ou whatever a rien a voir

nimporte ou il as des occasion

fait a noté elle ne vien pas de montreal , et ses vrai que les fille de montréal son assé weird...

je sais pas quelle age as tu mais les fille debut 20ene ... presque a oublié son telement imature maintenant en plus de juste vouloir que tu leur paye des truc

if a 28 Y.O women is cool dating a 21 Y.O guy i think u should prolly stay away from her , just my opinion[/mrquote]

croi moi elle est pas comme , elle as toujours eu des chum plus vieux et spa une fille qui va voir nimporte qui sa derniere relation a duré 8ans

au debut elle étais pas intéressé , elle me trouvais beau mais ses tout , mais avec le temps j'ai continuer a lui parlé a lui montré mon intéret et que malgré mon age je suis assé mature, faut dire que je me tien pas mal juste avec du monde de 24-30ans ... , j'ai quelque amis de mon age mais mon plus gros cercle damis est pas mal plus vieu que moi , ma meilleur amie a 26ans pour exemple

et ses pas genre une fille pas déducation qui travaille chez wal-mart , elle as une tete sur les epaule , une buisness a roulé et tout le tralala , elle sait tres bien ou elle sen va ;)

Status
Not open for further replies.
Back