News: Motorsports Park in Chateauguay 5 mins from Mtl

Does anyone know if there's some officials informations about this new track, i work at exactly 1min from it, progress is going well. I'll try to post new pics next week
 
pas vraiment a chateauguay
c direc sur les terre mohawk

Moi dit ten mieu

a chateauguay telement corumpu la pist de cource va couter 6 fois plus cher et ca va prendre 3 ans a fair

avec les mohawk on va etre sur on va navoire une belle un jour.

a chateauguay ils font les rues avec de l'asphate frette, j'imagine pas comment qu'ils feraient une piste de course loll

est tellement mal géré ce ville la, le maire doit faire du crack a journée longue pis les ingénieurs civils doivent vendre dla dop aux mineurs.

esti que je haie chateauguay!! jsu ben content de vivre ailleurs
 
Faite vous pas trop de faux espoir, sa va p-t etre un Bingo ou un marché au puce qui va ce construire la! :p
 
a chateauguay ils font les rues avec de l'asphate frette, j'imagine pas comment qu'ils feraient une piste de course loll

est tellement mal géré ce ville la, le maire doit faire du crack a journée longue pis les ingénieurs civils doivent vendre dla dop aux mineurs.

esti que je haie chateauguay!! jsu ben content de vivre ailleurs

De quoi tu parle, je reste a chateauguay, ces pas parce que je chance les shock de mon char a chaque mois que les routes son pas belle ! :run:
 
It's owned by a good customer of mine. Not sure it'll be open to the public, maybe the 1/4 mile track. The Oval is being build for him to practice since he does Race professionally in NASCAR. I'll ask him about it tomorrow


guess your refering to Dexter Stacey???


I met him quickly last year at the cascar race in montreal, cool kid, with some sponsorship money he could be a next star in the oval series!
 
ok so, what i recently heard is that its on hold for now.....dono if its because of the weather or cus of Ville de Chateauguy but....nothing is going on from what my friend who knows the owner says.
 
i tottaly agree and its gonna take alot of the racing off the streets. how meny guys do i know dont want to go to nappi cus its shit, sanair cus its to far but a very nice drive, st eustash for a shitty 1/8...give me a brake....i can never go on a 1/8...so short its boring... and i never went o the Mirabelle one but i heard its not open all the time.....so this is gonna be nothing but good stuff....and i hope he uses full advantage of this and opens a speed shop on site, Native price or not its still gonna be killer profitable for them.

napi isn't shit.

sanair is far.

1/8 is useless

mirabel is open 3 nights a week(2 for car drag, 1 for bikes), also north shore bridges dont suck as much as south shore bridges.


mercier bridge is garbage.
 
Si t'aimes ça avoir de l'eau dans ton gaz, tu fais bien de gazzer aux indiens

Comme information générale l'eau est plus dense que l'essence alors elle va au fond des réservoirs, les pompes siphone l'essence à une hauteur d'environ 12 a 18 cm alors aucun danger. Ce que tu peux dire par exemple c'est que probablement vu qu'il n'y a aucun vrai controle sur la réserve et bien ... les stations vendent probablement l'essence super au prix de l'ordinaire ce qui est une pratique commune pour les stations "no name" !
 
s'tune asti d'epaisse

est deja partie en vacance imagine apres 2 mois....

Et c'est quand même inquiètant de voir à quel point le service de police est la marionnette d'un parti politique. Probablement pour sa que leur convention collective à Chateaugay est la 1ère ou la 2ème meilleur au Canada lol ! :run:
 
napi isn't shit. Why is it that nothing really fast can go there or why the staging lights are so goddamn old or that the strip and return lane rival the mercier bridge

sanair is far. Agreed

1/8 is useless

mirabel is open 3 nights a week(2 for car drag, 1 for bikes), also north shore bridges dont suck as much as south shore bridges.

Haven`t been it yet but it is a good drive for people from the south shore.


mercier bridge is garbage.



The mercier does suck but having a track as close as that:bigup: because driving from lasalle, lachine, verdun anywhere on the island usually dictates that have to drive a fucking far distance to get anywhere napi,mirabel, sanair,wtv

When the reserve for me is about 20 mins maximum from my house I wont complain if there is soemwhere to go. I really wish they fix the bridge
 
Back
Top