meeting 240sx

Status
Not open for further replies.
Par le passé il y en avait un gros a tous les étés. Du coté de l'ontario oui, mais plus au Québec.

ya le BING meet a tout le ete ... c efectivement en ontario !!! (plus gros meet au canada de 240sx)

BINGS 2010 Niagara Meet
June 13, 2010
Cosy Restaurant
361 Lake St.
St. Catharines, ON

Same deal as every year.... this year however we'll eat earlier and leave earlier for Niagara Falls.

We will definitely be doing the SON240sx awards like we did last year since it was a big hit.

Each year we seem to get more people but the number of diners stays the same, we need to make sure we support the facility that allows us to assemble here every year because it's a big hassle and disrespectful to run over to mr sub and bring it back and eat it...

Menu is the same as always, price should be the same too, but i'll update it. I was thinking it would be nice to add a few bucks and do a 50/50 draw as well as other prizes too but we'll see how that plays out.

As with last year, i can definitely use some help a couple hours in advance since i live out of town now and can't prepare days ahead of time. The help from people last year was very much appreciated.

[ame="http://vimeo.com/3880274"]SON240sx.org / Bings.ca Niagara Meet 2008 on Vimeo[/ame]

durant les 2 derniere ete , j'avais organisée des meet au deux semaines au krispykreme a laval ... le premier ya eu vraiment de monde genre 30 char !!! pis les autre tout le monde shockaient !!!!

fac j'ai dis fuck it , jme casserai pas la tete a essayer de rasembler tout le monde a chaque semaine ... anyway jvoyais tout le monde a qui je parlais au DN a st-eut les dimanche .

les meet c rendus la maintenant :p

Last edited:
oui mais ye fermer maintenant pis le monde dla rivesud et mtl trouvais sa loin !!! jme concentre pas mal plus sur la drift que les meet maintenant !!!

les lundi c OD le monde sont vraiment cool ... si yaurai plus de 240sx sa serai encore mieux ... pcq les honda jpus capable ... XD

Status
Not open for further replies.
Back