What Going Through A Police Road Block Looks Like!

GC8

Banned

coolface_trollface_problem_officer_.jpg

C'est quoi le but de bloqué l'autoroute comme ça au juste? Y'a fuck all après et les voitures passent même pas..

De toute façon les roadblock sont illégal au sens de la loi. Pour intercepter un véhicule ça prend un motif raisonnable, or ici c'est tout à fait aléatoire.

Pi ca me tente pas de m'obstiner avec vous autre, donc c'est mon dernier post dans ce thread.

De toute façon les roadblock sont illégal au sens de la loi. Pour intercepter un véhicule ça prend un motif raisonnable, or ici c'est tout à fait aléatoire.

Pi ca me tente pas de m'obstiner avec vous autre, donc c'est mon dernier post dans ce thread.

J'mostine pas, mais les lois sont différentes aux states.

was this a planned roadblock troll?

why was there one in the first place?

why didnt the popos chase after a few? they could have gotten a few people for tickets to add to their quota :p

I fuckin laughed my ass off when the camera guy simply gunned it trough the road block. Pure win, I need me a bike, this looks fuckin fun!

I'm against all form of authority but its way risquier to get away with a car :(

We were once road blocked in NY state while going to waterfest lol, it didn`t lasted for a while but it was epic as fuk lol, troopers were like is this some form of terrorist meeting? orangeball rally = nazi to them I guess lol fuuu.

Back