J'approuve tellement ce qu'il vient de dire... Va falloir changer votre façon de faire parce que les gars avec des vrai chars, ne viendront plus et vous allez avoir que des gars avec des civic de 18 sec, des 4 roue et des side by side... Vous avez tellement un beau setup, gâchez le donc pas!!A waste of time and money. Half hour line to get in and then wait in line to run. 3 runs, no time on any of them. Until you get some equipment that works properly I'll be running elsewhere.
J'approuve tellement ce qu'il vient de dire... Va falloir changer votre façon de faire parce que les gars avec des vrai chars, ne viendront plus et vous allez avoir que des gars avec des civic de 18 sec, des 4 roue et des side by side... Vous avez tellement un beau setup, gâchez le donc pas!!
J'approuve tellement ce qu'il vient de dire... Va falloir changer votre façon de faire parce que les gars avec des vrai chars, ne viendront plus et vous allez avoir que des gars avec des civic de 18 sec, des 4 roue et des side by side... Vous avez tellement un beau setup, gâchez le donc pas!!
Comme à St-Eu, ils ont un lineup à coté pour les chars avec des slicks![]()
The line on the side is not for cars with slicks. Its $5.00 dollars a run to pass there and not wait. Again, with no time slip its a waste of even more money.
I was there yesterday, the guy told me it was for cars with slicks so I took that lane.
They have time panels but no paper slips. I dont care too much about that at St-Eu anyways. It's more of a place to have a run against other cars and see who can be first at the line and have fun.
When I want to race for timeslips I usually go to Napierville on weekends. Track is usually sticky there.![]()
....See you at Napierville....lol
The line on the side is not for cars with slicks. Its $5.00 dollars a run to pass there and not wait. Again, with no time slip its a waste of even more money.
Comme à St-Eu, ils ont un lineup à coté pour les chars avec des slicks![]()
See you at Napierville....lol