mercedes c240 2004

sunset aw11

New member
http://montreal.kijiji.ca/c-autos-e...2004-Mercedes-c-240-4matic-W0QQAdIdZ386583657

i still have more than a year on my golf city lease but only 13000km left before busting out
i wanna mercedes since the day i drove my boss e550 (i know theyre not in the same category)

y me reste plus d'un an a la location de ma golf mais y me reste juste 13000km a faire
depuis que jai conduit la e550 a mon boss j'ai le gout d'avoir une mercedes (je suis conscient que ca sera pas aussi hot)

don't base your purchase of a 2004ish C240 4matic on the test drive of an E550 (probably pretty recent). You will be very disappointed. If the budget is there, at least go with an E320 (at least it's the same class but smaller engine)

if your budget is around 6-7k and you want a comfy luxo-cruiser, get and ES330. I'd trust an older high milleage ES much more than that generation C-class which was terrible.

j'hésiterais avec les petits moteurs de ces années la, c'etait pas des bonnes années pour la fiabilité des mercedes, la mécanique était plutot fragile.

Back