Janno
Well-known member
Le best buy de lasalle laite mall arrenger mall eclairer qui sans Movais
jespere quil est fermer.
Ton français laitte mallllll écrit.
J'espère qu'il s'améliora.
Le best buy de lasalle laite mall arrenger mall eclairer qui sans Movais
jespere quil est fermer.
I was working at FS at the time they announced the BB division was comming here. At first it seemed like a very clever move to have 2 store basicely selling the same stuff, diminish the sales of FS but get more sales with both names combined.
But then it became clear to me that it would fail because BB was selling the same stuff FS sells, more or less. That didn't made any sense, people would not buy more stuff, they would just go buy their electronics at one or another store and the company would simply pay double for the store property/staff/electricity ect.
bas c vrai que les habitude dachat change ya beaucoup de bizness online faire runer un site sa coute rien comparer a 50 mille magasin ta juste besoin dun entrepot ...de carément jeter les employer comme sa ...
Ton français laitte mallllll écrit.
J'espère qu'il s'améliora.
Les employés ont reçu 10 semaines de paye donc arrêtez de pleurer sur leur sort.
jamais donc tayeulle.
Bon... Et je pense que c'est un début... fin 2013 et 2014 vont commencer à être dur pour BEAUCOUP de commerces...
Les employés ont reçu 10 semaines de paye donc arrêtez de pleurer sur leur sort.
Because it's the law, not because the store owner wanted to be nice
jamais donc tayeulle.
Because it's the law, not because the store owner wanted to be nice