IMPORTANT !! A lire pour tes les proprietaires de MAZDASPEED et de MAZDA

My God, ca s'arrange pas pour eux. Je n'ai jamais mis de leurs pièces sur mes Mazda et j'en mettrai jamais...

does it matter? The car will rust away long before any sketch parts can possibly fail.... Unless you garage store it, drive only in june-september, only when it's dry outside, never wash it, and use goggles to contain the humidity from your eyes.

does it matter? The car will rust away long before any sketch parts can possibly fail.... Unless you garage store it, drive only in june-september, only when it's dry outside, never wash it, and use goggles to contain the humidity from your eyes.

Lol relax... This has nothing to do with Mazda's - This company was apparently "engineering" top quality products and selling them at a high price. However, some of their products were completely unsafe and put people's lives in danger.

Says the guy that drives farm trucks.

Last edited:
TLDR:

For all Mazda owners who have SURE components on their car, basically they're shit and you should consider removing them.

Loads of problems with the brand, no recalls, inconsistent molds, lots of failures, poor designs...etc

Lol les gens ici sont pathétiques.

Quelqu'un de bonne foie poste un recall de pièce de performance, et en meme page une page, 5 comments de bashing sur la marque automobile.. Complètement hors-sujet et non-necessaire.

*tu**tu**tu**tu**tu**tu**tu*

Quelqu'un de bonne foie poste un recall de pièce de performance, et en meme page une page, 5 comments de bashing sur la marque automobile.. Complètement hors-sujet et non-necessaire.

X1000

Du pure MontrealHating, encore.....faut pas se demander pourquoi ce forum là a une réputationd e cul lol....comme tu dis, pathétique, des commentaires complètement inutiles.

Merci OP pour ton post. Les Mazda3Québec a radié les compagnies de sont siteweb et sa page Facebook pour ses raisons....

You must be new here.

Either way there is information available for those who need it.

Date d'inscription janvier 2011

Ouais jsuis tout nouveau, ça doit être sa. Je suis pas un ""Forum God"" mais je connais la hate envers Mazda ici.... Mais ça, complètement non-necessaire

Last edited:
Back