ayoye mes yeux!
je comprends pas ce que tu veux dire
je comprends pas ce que tu veux dire
Si tu te sert le moindrement d'un jack a roulette: ca va écaillé.
Mon pere a fait le sien a l'époxy industriel... ca toff tres bien..mais les spot ou il ya des jack une fois de temps en temps: ca leve.
Mon garage est a peinture a plancher standard centre de reno/CT et ca pleume, écaille partout. cochonnerie.
Perso je mettrais jamais rien, mais ca depend de l'utilisation de chacun.
Un college a le sien en céramique...le pire qui voit c'est son petit SUV qlq nuit dans l'hivers et des vélo....il a meme pas de jack a char.
Si tu te sert le moindrement d'un jack a roulette: ca va écaillé.
Mon pere a fait le sien a l'époxy industriel... ca toff tres bien..mais les spot ou il ya des jack une fois de temps en temps: ca leve.
Mon garage est a peinture a plancher standard centre de reno/CT et ca pleume, écaille partout. cochonnerie.
Perso je mettrais jamais rien, mais ca depend de l'utilisation de chacun.
Un college a le sien en céramique...le pire qui voit c'est son petit SUV qlq nuit dans l'hivers et des vélo....il a meme pas de jack a char.
Can you work on your cars on porcelaine floors ? seems to me like a dropped wrench would break it ?
Can you work on your cars on porcelaine floors ? seems to me like a dropped wrench would break it ?
Advantages Over Other Tile
The material advantages of these tiles over traditional quarried materials include:
1. STAIN RESISTANCE
Unlike ceramic tile and natural stone, which can stain, these tiles are stain-proof.
2. STRENGTH
A breaking strength 2X or 3X times greater than granite and 7X to 8X greater than marble provides the hardest, most durable tiled surface you can find.
3. ABRASION RESISTANCE
A 3X higher resistance to deep abrasions.
4. MOISTURE RESISTANCE
Exceptionally low absorption rate of less than 0.01%-0.04% classifies these tiles as "impervious". Their dense, impervious nature make them ideally suited for high-moisture environments.
5. FROST RESISTANCE
Tiles are frost proof and able to withstand freeze/thaw conditions.
6. CHEMICAL RESISTANCE
Tiles are unaffected by chemicals and will show no visible signs of chemical attack.
7. COLOR RESISTANCE TO LIGHT
Unaffected by UV; no change in brightness or color.
8. ENVIRONMENTAL IMPACT
The production process has a very low environmental impact and, unlike quarried materials, which have a high wastage rate (approximately 66% of quarry volume is waste by-product) and major environmental repercussions.