OFFICIAL 'To the *insert car* on *insert street/highway, *insert message* ' thread

Mk4 grey golf , big rims really wide tires, bimmer center caps, saw u in dorval , next to walmart parking lot, u look at me and then did a pull , Were u trying to impress me or sumthing .. Lol u gay man.

Saw this nice S2000 on the 30.

Damn son you drive sloooooow!!

e7abujap.jpg

Also saw this prelude a few days ago

uhy7u4yr.jpg

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Black jetta MKIV with RTX wheels that tried to race me on cure labelle, LOL and the accent with fart can that blasted by me to chase him down, GTFO with your shitboxes. My car is running like shit and i still pulled on you

Black jetta MKIV with RTX wheels that tried to race me on cure labelle, LOL and the accent with fart can that blasted by me to chase him down, GTFO with your shitboxes. My car is running like shit and i still pulled on you

That guy tried to race me too on the same street

Ti-coune en G35 flat black qui n'arretait pas de ralentir/accélérer à coté de moi sur le boulevard... t'étais gossant.

purple civic on decarie @ midnight two days ago; with ugly ass taillights, fart can exhaust and doing burnouts in traffic , You are soooooo cool kid. ticoune gonna ticoune.

red 2dr bmw, white shades on driver and studded snow tires on car, friday on Pie IX. your tires make your car sound like one hundred midgets tap dancing, it's time to let them free

red 2dr bmw, white shades on driver and studded snow tires on car, friday on Pie IX. your tires make your car sound like one hundred midgets tap dancing, it's time to let them free

Studded tires on a 2dr bimmer? Impossiburrr

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

GT500 2012 bleue, drop , esti d'exhaust de malade avec probablement un cam agressif qui a passé sur cote-des-neiges hier ... le bruit résonnais tellement, ca rebondissait sur les batisse ... Tout le monde se retournait ... C'étais malade.

Ti-Coune arabe dans un altima sur la métropolitaine aujd, tu as causé un accident avec tes zigzags, j'ai pris ta plaque et je l'ai donné à la police. Les 2 chauffeurs impliqués dans l'accident témoignent que tu l'as causé. Je sais pas si tu peux être tenu responsable, mais je l'espère!

quel couleur?

Ti-Coune arabe dans un altima sur la métropolitaine aujd, tu as causé un accident avec tes zigzags, j'ai pris ta plaque et je l'ai donné à la police. Les 2 chauffeurs impliqués dans l'accident témoignent que tu l'as causé. Je sais pas si tu peux être tenu responsable, mais je l'espère!

C'est pas drôle, mais dans son pays ou s'applique la charia on l'aurait broyer les couilles et lapider à mort.

Sent from my HTC One X supreme using Pussytalk 2

Back