OFFICIAL 'To the *insert car* on *insert street/highway, *insert message* ' thread

Au gars sur le pont Jacques Cartier vers 17h40 ce soir avec un Duramax rouge vif ... ton truck est clean en sacrament ! Ca a l'air d'avancer pas pire en plus. Et j'aimais bien le fais que tu envoyait des puff noir dans face du gros douchebag avec ca BMW derrière toi !

Julep looked full tonight; there were some really nice cars but the Gallardos stole the show... Hnng.
'Twas my first time there and it was awesome, definitely going back next week :)

Yes the 15 in Mexico, first time there was a car it front of me so I couldn't go and finally when the highway cleared you took the exit. Nice to finally meet a MR guy IRL, maybe next time!

I'm telling your Girlfriend.

did u see the flipped verse on the right side of the highway with like 10 cars parked?
at first i was sure it was a ticoune civic but end up being a versa lol

it's been at least a good year that I didn't do any pull....
Don't wanna lose my liscence
Don't wanna lose my car
Don't wanna pay crazy lawyer fees
Don't wanna pay crazy tickets fees
Don't wanna pay crazy demerit points lost
Don't wanna wanna lose my job because I have no more Driver Liscence (Need for Work)
Don't wanna end up paying crazy insurance fees for the next 4 yrs
Don't wanna pay crazy Driver Liscence Fees for the next 2 yrs

C'est fini la belle vie sur les autoroutes

it's been at least a good year that I didn't do any pull....
Don't wanna lose my liscence
Don't wanna lose my car
Don't wanna pay crazy lawyer fees
Don't wanna pay crazy tickets fees
Don't wanna pay crazy demerit points lost
Don't wanna wanna lose my job because I have no more Driver Liscence (Need for Work)
Don't wanna end up paying crazy insurance fees for the next 4 yrs
Don't wanna pay crazy Driver Liscence Fees for the next 2 yrs

C'est fini la belle vie sur les autoroutes

When you loose your license 9 times out of 10 the judge lets you drive for work only.

ouais... Mais je ne veux pas prendre de chance. J'en connais plusieurs ou les juges n'ont rien voulu savoir... Sentence ''exemplaire'' selon eux.

Et anyway même pour le reste des raisons, ça ne vaut pas la peine... Et je suis un amateur de vitesse et performance. Pas une matante

spotted an orange Lamborghini Aventador on Boulevard de l'ile des soeurs.

Si tu traine dans MR (ce que je doute), dude tu as fait ma journee. tu m'as fait oublier que je dois aller travailler dans mon crisse de depaneur pour avoir une voiture qui vaut 1000x moins que ta ride d'ete. meme si tu as pas fait un pull ou w/e, chui en amour avec le v12.

-le gars en velo sur le coin d la rue.

I'm telling your Girlfriend.

Someone, somewhere once said : dead witnesses can't talk.... And I kinda like the idea... Also I'd like to add... Usually dead witnesses got raped multiple time with objects... Just sayin know what 'm sayin :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

ouais... Mais je ne veux pas prendre de chance. J'en connais plusieurs ou les juges n'ont rien voulu savoir... Sentence ''exemplaire'' selon eux.

Et anyway même pour le reste des raisons, ça ne vaut pas la peine... Et je suis un amateur de vitesse et performance. Pas une matante

A tu déja pensé a te procurer un detecteur de radar?

Jdit ca de même la...

Cute blonde pony tail neck tattoo in a black civic 4 door on the 30... Hello!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Back