****Official 2012-2013 Canadiens de Montreal Thread!****

I still think that we got robbed in the 4th game, like no lube robbed. Thats when things really took a bad turn. Game 4 was stolen from the habs and combined with al the injuries, no way they couldve have done this.

Habs need to do a bit of a clean up with current roster players. Out with Markov, Gionta, Desharnais, Diaz, Moen, Armstrong.

Try to acquire, Robyrn Regehr, Ryan Whitney, Ryan Clowe, David Clarkson, Douglas Murray, or anyone else with size who can still play hockey. Montreal has enough skill but seriously needs to be more physical. Hell even Patrick Bordeleau will be available. They have way too many floaters on the team.

It's too bad the playoffs for the Habs finished so soon... But the injuries came all for the playoffs. While for Ottawa, everyone is back except Spezza.

It just sucks how they lost, Game 1 should of been a win. Game 3 was a win, but was stolen.

Oh well, coulda, shouda, woulda...

I do hope Ottawa goes far. I doubt the Leafs will beat Boston, but regardless I wouldn't cheer for the Leafs... They'll be the only Canadian team left and I'll cheer for them. If Anderson stays hot like he is, they can go far.

Gionta is a good leader, has good work ethique, a great captain. With so many young talented players, keep Gionta. Don't know why there's so much hate towards him.

^Stop it with your ridiculous excuses. They lost because Anderson outplayed Price all the way. Defensively they were pretty weak. Georges/Markov/Diaz..

Up front Desharnais, Pacioretty didn't show up to play.

Those two need to look at themselves in the mirror. They were embarrassing.

Tk.....je ne suis pas une pro du kockey (en fait, j'écoute le hockey en série avec mes amis c'est tout), mais cette année j'ai eu la chance d,aller les voir jouer deux fois juste en arrière des filets et j'ai adoré.

Hier, on a vraiment, mais vraiment manqué de chance......je sais qu'une game ne se bâtie pas sur la chance, mais le nombre de fois ou le puck aurait dû entrer dans le filet et que c'est pas arrivé.....ça fendait le coeur!

Le pauvre Budaj me faisait pitié......il avait l'air d'un chevreuil sur l'autoroute.....il manquait pas de volonté, mais d'assurance et d'expérience....tk, de mon point de vue lol....

Bref, comme René Lévesque a dit: "Si j'ai bien compris, vous êtes en train de me dire : à la prochaine fois. " :)

Tk.....je ne suis pas une pro du kockey (en fait, j'écoute le hockey en série avec mes amis c'est tout), mais cette année j'ai eu la chance d,aller les voir jouer deux fois juste en arrière des filets et j'ai adoré.

Hier, on a vraiment, mais vraiment manqué de chance......je sais qu'une game ne se bâtie pas sur la chance, mais le nombre de fois ou le puck aurait dû entrer dans le filet et que c'est pas arrivé.....ça fendait le coeur!

Le pauvre Budaj me faisait pitié......il avait l'air d'un chevreuil sur l'autoroute.....il manquait pas de volonté, mais d'assurance et d'expérience....tk, de mon point de vue lol....

Bref, comme René Lévesque a dit: "Si j'ai bien compris, vous êtes en train de me dire : à la prochaine fois. " :)

En perdant 6-1, tu ne manques pas de chance. Tu ne prends pas la chance et tu ne mets pas d'effort.

tiens c'est plus dans tes cordes...

http://allrecipes.com/recipes/main-dish/sandwiches-and-wraps/

Vraiment plate finir comme ça mais ont a eux toute un saison. Personne nous voyais même faire les séries. Hâte de voir ce que la direction va faire cette été. Bergevin parlais de grossir l'équipe durant la saison.

Back