Why don't we just create a meet that is restricted to people above 25 years old.
His reaction was exagerated for sure....but hey, when I was going to those meets, I had, at multiple occasions, to tell people not to lean or sit on my fucking car. How the hell could you take the decision to lean or sit on someone's car???? And I was not the only one.....
His reaction was exagerated for sure....but hey, when I was going to those meets, I had, at multiple occasions, to tell people not to lean or sit on my fucking car. How the hell could you take the decision to lean or sit on someone's car???? And I was not the only one.....
Ca battera pas la personne qui a craché sur mon char! LoL!
Quelle année la R32?
Je l'ai vue aussi, si tu parle du kid qui avait l'air de 12 ans en habit adidas noir et bleu poudre.. Mais met pas tout les gens du scenes dans le même sac. Mon chum est la avec son GLI bagger toujours la valise ouverte pour que les gens voient son trunk set-up..
Sa prend plusieurs personnes pour faire un monde. Si tu saurais tout ce que j'ai déja entendu au so-clean, high society, jdm monday, etc..
mk5 avec les ailes rouillees en avant LOL...
mk5 avec les ailes rouillees en avant LOL...