les snitchs sur le site

Un vide à combler ? Dis le gars qui à 25 000 post et s'est inscrit après moi.... bonjour l'ironie.

Hyundai 99 ? Ah cool moi même je savais pas que j'avais un Hyundai 99
S4 ??? Cool je savais même pas que j'était allé chez Audi faire un test drive, j'aimerais voir le thread mais suis tellement tête en l'air....
Suis riche great! Même mon compte de banque semble pas le savoir mais bon c'est la vie, suis curieux de voir ou j'ai dis être riche mais tu semble en savoir d'avantage sur moi que moi même... intéressant.

On dis que je suis l'attention whore? Pas moi qui post un thread sur une connerie avec un next qui se ferais sauté par un gars du club au moins.

Continue avec tes superbes leçons de vie je suis curieux d'en savoir d'avantage, c'est des post très intéressant à lire.
retarded.jpg

now go back to your mr2 bbq and make me a steak (i like it medium)

Un vide à combler ? Dis le gars qui à 25 000 post et s'est inscrit après moi.... bonjour l'ironie.

People need to slack off with this lame excuse. Some people post more, some people read more.

If you think you can judge someone by this person's average post per day, then fucking go out and cure cancer or send some niggaz on Mars or something cause you're a fucking genius.

If your posts are quality, I'll gladly read all 50 000 of them and laugh my ass off or learn some shit, whereas if your posts don't bring anything to the table, then even a thousand of them over 10 years is a waste of web space.

It's 2013, the internet is a big, useful and relevant thing now. People use it a lot.

Tout se ce que j'ai retenu du thread c'est que RaptorJesus est frère de vagin avec Altivec AmIright?

Last edited:
avec Ezekiel-teg

altivec : ta belle justification personnelle me confirme tout, merci!

Wow belle réponse remplis d'arguments, ça prouve que tu aime ça remplir ta vie avec du vide. Continue à donner des leçon de vie ça va bien ton affaire!

Je t'ai même fait faire un beau cadre que tu pourra accrocher dans ta chambre, ça va remonter ton e-ego. T'a qu'à me dire quand tu peut venir le chercher.

.jpeg

Finalement le thread prend du mordant.

C'est plate quand 2 gars que t'aimes pas se pognent ensemble... C'est comme si les Bruins se pognaient contre les Leafs. T'as pas envie que personne gagne, mais tu veux les voir s'entretuer en criss par exemple.

Good shit.. good shit..

Finalement le thread prend du mordant.

C'est plate quand 2 gars que t'aimes pas se pognent ensemble... C'est comme si les Bruins se pognaient contre les Leafs. T'as pas envie que personne gagne, mais tu veux les voir s'entretuer en criss par exemple.

Good shit.. good shit..
YOU you better post picture of your ex girlfriend if shes not a fugly whale

D'après moi être WK est tendance dernièrement, moi aussi j'me suis fais snitch par quelqu'un sur MR

:dunno: je post pu rien sur d'autres personnes à cause de ça

Altivec is smarter and more successful than 95% of you.

And i dont even know him personally, just easy to tell from his posts and your soft whining.

/Mad?

Wow, I had no idea there were so many needy losers on MR.

Everybody's getting snitched left and right by other members, it's like a never ending episode of Santa Barbara with volkswagens and civics.

No wonder why the relationships section is so successful, all of MR are going after the same 3-4 bitches like flies on shit and no one's really getting laid as a result.

They, of course, won't man up and come out of their holes like real men if they think snitching on other people is a man's way of getting into someone elses pants.

Needy beta seduction at best.

Hide your intentions like a feminized faggot who is ashamed of having a dick and talk some shit about her boyfriend, that's what real men do. It's also safer cause if you get rejected, then at least you can tell yourself it's because she's already with someone. It's safer for your already fragile self esteem than walking up to a girl on the street and getting burned down for no other reason than you being an unattractive loser.

Back