and the same girl: ... i like.
Mickrob Legacy Member Jun 7, 2013 #4 This should be the entertainment we have when we go to the strip club ...
tipat91 New member Jun 7, 2013 #5 La juge avait l'air d'aimer sa plus que le juge a lunette Surment sa femme va lui donner de la marde pour avoir regarder.
La juge avait l'air d'aimer sa plus que le juge a lunette Surment sa femme va lui donner de la marde pour avoir regarder.
S Stratman335 New member Jun 8, 2013 #7 More girls should be able to do this for us men. From now on I'm skipping the whole " So what's ur favourite colour " bs and asking straight up if the chick can pole dance!
More girls should be able to do this for us men. From now on I'm skipping the whole " So what's ur favourite colour " bs and asking straight up if the chick can pole dance!
Camry90 Well-known member Jun 8, 2013 #9 Les filles chez Déesse à Laval devraient apprendre quelque trucs de ces vidéos.
-Mike- Premium Jun 9, 2013 #12 J'aime sa une femme qui est athlétique sans avoir le corps d'un sprinter jamaicain...
Silvia[S15]ProJ Legacy Member Jun 9, 2013 #16 Elle est vraiment en feu,si les fois j'ai été au danseuse ca aurait été commeca wow !
alexs464 New member Jun 10, 2013 #17 Silvia[S15]ProJ said: Elle est vraiment en feu,si les fois j'ai été au danseuse ca aurait été commeca wow ! Click to expand... I don't even go to those clubs in Mtl - so boring
Silvia[S15]ProJ said: Elle est vraiment en feu,si les fois j'ai été au danseuse ca aurait été commeca wow ! Click to expand... I don't even go to those clubs in Mtl - so boring
MasterFocus Well-known member Jun 10, 2013 #18 alexs464 said: I don't even go to those clubs in Mtl - so boring Click to expand... A Sherbrooke c'est encore pire, ça prend 3 tounes pour oter le haut...
alexs464 said: I don't even go to those clubs in Mtl - so boring Click to expand... A Sherbrooke c'est encore pire, ça prend 3 tounes pour oter le haut...