What trends would you like to see or trends you'd like to end this summer?

g00d.

Not mad.

Post pic of your car :D

nyzuty5a.jpg

Pas tres econo pour un econonbox

Last edited:
I take my time not to curb my wheels.

Also Ever notice how fkn slow some manual guys park their cars in a spot in a practically empty lot where there's more than adequate space ???
I've seen this take up to a minute almost in some cases.
Like ok we get it , u have a stick now get in the fkn spot already

It's what we call OEM+. You wouldn't notice just because you don't know how interchangeable parts are between golfs and jettas of the same generation. It's modifying a car while still pretty much staying stock.

So what you're saying is you're spending money to do absolutely nothing to your car? Modifying and staying stock are mutually exclusive. How about you send some cash my way and I'll actually do something with it :p

Tired of too many stickers.
Tired of "form over function" (when my MR2 is a more practical daily than your VW jetta, there's a problem).
Tired of people getting into pissing contests between meets.
Tired of people trying to commercialize meets.
Tired of general phaggotry.

And I'm fucking tired of idiots buying hid kits and putting them into reflector housings, or asking for a "p-flo" and then getting mad because its $350 for your new Lancer, and not $50 like in NFS underground. I see this every day at work, it's stupid as fuck. That being said, you're an idiot if you do it, so I don't mind taking your money.

And fanboys. Jesus, stfu, I don't care that you think your honda/VW/chev/Mazda is the greatest thing ever, it's still an econobox POS.

/rant

Sent from the 90's using 3S-GTE

nyzuty5a.jpg

Pas tres econo pour un econonbox
lol Tu te permet de chialer contre les autres en disant que leur char est laid??
Excuse moi la,ca ben beau tiré en crisse de fou ton affaire,mais j'pense le char le plus laid qui as apres une Golf MK2 c'est une Festiva.

lol Tu te permet de chialer contre les autres en disant que leur char est laid??
Excuse moi la,ca ben beau tiré en crisse de fou ton affaire,mais j'pense le char le plus laid qui as apres une Golf MK2 c'est une Festiva.

I drew a picture of that dog and put it on the pole^^^
Feel free to comment on my artistic skills

Ou ca jai chialler ??

Tas pas lair de comprendre grand choses toi ... tas juste a me relire pis p-e si ton quotient le permet tu va comprendres.

Si tu retournes au debut pis tu relis le thread au complet tu va voir la seul chose jai critique cest la coupe a Xavier Dolan ... pis les jambons qui hate sans raison

ITT: people complaining about the shit attitude some people have, then proceed to tell everyone how their cars are POS.

ITT: people complaining about the shit attitude some people have, then proceed to tell everyone how their cars are POS.
haha
J'ai jamais dit que c'étais mauvais... j'ai juste dit que c'étais plus beau qu'une Festiva. Nuance.

Ou ca jai chialler ??

Tas pas lair de comprendre grand choses toi ... tas juste a me relire pis p-e si ton quotient le permet tu va comprendres.

Si tu retournes au debut pis tu relis le thread au complet tu va voir la seul chose jai critique cest la coupe a Xavier Dolan ... pis les jambons qui hate sans raison
je veux ben mais la cest un peut trop generaliser de dire que tout les VW cest tout dla scrap ...

cest pas pke quand tu va au eurocacy que 4 char sur 5 a des roues fluo avec un rack pis un bicycle qui marche pas dessus que ca fait que le tuning de VW cest useless ... cest comme dans tout ya du bon et mauvais gout

des honda yen a des laitte en criss ... yen a des clean en criss ... yen a qui marche ... dautre pas ... cest comme ca la vie ... jpeux pas hate sur honda pke jai vu un taouin avec un collant de dragon sur son hood pis un body kit du NOS pis des neons partout ... pke 9 honda sur 10 est 100% stock

jpeux dire que je veux pu voir de taouin en honda avec un collant de dragon sur son hood pis un body kit du NOS pis des neons partout .... mais jpeux pas dire je peux pu voir de honda a cause du dit taouin ... cest un argument completement de merde

cest pas mal le meme raisonnement

quand je croise un gros consanguin entrain de tripotter sa cousine a une lumiere dans son camaro pis y pense que vu que lui ya un vrai char avec un gros v8 y va me bouffer ... y doit se dire : check lautre ti coune dans son golf - y manque juste des roues fluo pis un rack sur son toit ... ben souvent y reste lair assez bete ... pis moi jme dit ca va faire des beaux enfants cette belle bande de padder

Ici tu chiale en masse sur les voitures des autres.

The car tuning scene should go back to how it was before social media, not in the sense of bringing back kombat kits, neons & tribal vinyls... Just meeting cuz of a common interest in cars & how to make them better... The trend that sucks the most today is the importance of how many likes/followers you have online as opposed to how many WHP you're putting down & what 1/4mi times your car is capable of... Fitting in sucks if you're not doing it for your own satisfaction...

My 2c. /rant

quand je croise un gros consanguin entrain de tripotter sa cousine a une lumiere dans son camaro pis y pense que vu que lui ya un vrai char avec un gros v8 y va me bouffer ... y doit se dire : check lautre ti coune dans son golf - y manque juste des roues fluo pis un rack sur son toit ... ben souvent y reste lair assez bete ... pis moi jme dit ca va faire des beaux enfants cette belle bande de padder

Ici tu chiale en masse sur les voitures des autres.

Chu vraiment desole pour toi si tu te sens concerne par ce paragraphe

Pis au moins pille sur ton orgueil pis avoue que meme si cest aussi laid qun festiva ... mon mk2 est quand meme cute

So what you're saying is you're spending money to do absolutely nothing to your car? Modifying and staying stock are mutually exclusive. How about you send some cash my way and I'll actually do something with it :p

Tired of too many stickers.
Tired of "form over function" (when my MR2 is a more practical daily than your VW jetta, there's a problem).
Tired of people getting into pissing contests between meets.
Tired of people trying to commercialize meets.
Tired of general phaggotry.

And I'm fucking tired of idiots buying hid kits and putting them into reflector housings, or asking for a "p-flo" and then getting mad because its $350 for your new Lancer, and not $50 like in NFS underground. I see this every day at work, it's stupid as fuck. That being said, you're an idiot if you do it, so I don't mind taking your money.

And fanboys. Jesus, stfu, I don't care that you think your honda/VW/chev/Mazda is the greatest thing ever, it's still an econobox POS.

/rant

Sent from the 90's using 3S-GTE

This post gave me a check engine

I scanned it and it came back with -P000TOOMUCHWIN45

Chu vraiment desole pour toi si tu te sens concerne par ce paragraphe

Pis au moins pille sur ton orgueil pis avoue que meme si cest aussi laid qun festiva ... mon mk2 est quand meme cute
Je me sent pas concerné car j'ai pas de V8.
Et non c'est de loin d'etre cute.
kthxbye :)

Back