share .
Setak Well-known member Jun 13, 2013 #4 Lui yé pas si pire... encore la j'aime pas sa. Ceux a poil long d'habitude sont quand meme beau. Reste que j'aurai jamais sa.
Lui yé pas si pire... encore la j'aime pas sa. Ceux a poil long d'habitude sont quand meme beau. Reste que j'aurai jamais sa.
Setak Well-known member Jun 13, 2013 #5 Je comprend toujours pas les proprio qui on pas de colier d'enregistrement de leur chien. Ces fucking 35$ par année. En plus de sa tu achete une petite plaque avec son nom et numéro de telephone a apellé 10$ ces bon a vie.. my 2 cent
Je comprend toujours pas les proprio qui on pas de colier d'enregistrement de leur chien. Ces fucking 35$ par année. En plus de sa tu achete une petite plaque avec son nom et numéro de telephone a apellé 10$ ces bon a vie.. my 2 cent
rx-heaven Banned Jun 13, 2013 #8 You Found a Chihuahua? how can you lose a small appartement dog... that's always barking!!
S Stratman335 New member Jun 13, 2013 #9 A man's dog should be taller than his knees as stated in the Bro Code!
ticul Well-known member Jun 13, 2013 #10 Russian_M3 said: Can't stand those dogs... Mexican rat Click to expand...
FieroAlex Legacy Member Jun 14, 2013 #11 Love it! I used to own one, they are so freaking cute I feel like eating some taco bell now! damn you Didn't scottie have a chihuahua
Love it! I used to own one, they are so freaking cute I feel like eating some taco bell now! damn you Didn't scottie have a chihuahua
MasterFocus Well-known member Jun 14, 2013 #12 My boxer gurl would kill it accidently in no time! :run:
L Lt_Crazy Well-known member Jun 14, 2013 #14 ^^^^ LOOOOOOOOOOOOOOOL u owe me a new screen!!! I just spit coffee all over my screen!!!
20InchChrome New member Jun 14, 2013 #15 Being Russian you've probably given it some vodka right? Right???