News: 2014 BMW 4-Series Coupe official pictures

trev0006

Banned
P90124866_highRes.jpg

47 Photos and information in the gallery

2014 BMW 4-Series Coupe

Le control knob de l'intérieur est beaucoup trop gros !!! Wow il est Huge. A par de sa intérieur vraiment beau.

Moi aussi le devant ya un petit dequoi. Overall belle machine

Le devant me dérange, mais c'est sans doute parce que je n'y suis pas habituée....

No it's because the f30 body looks like fkn ass !the front is absolutely atrocious.
They fucked up again plain and simple an I will definitely not be buying one as soon as I find a buyer for my car

No it's because the f30 body looks like fkn ass !the front is absolutely atrocious.
They fucked up again plain and simple an I will definitely not be buying one as soon as I find a buyer for my car

So, the 4 Series is out of the question because it looks awful and the Porsche 991 GT3 is off the list because it is not available with a manual gearbox.

What will you choose... :scratch:

je me demande quest que ca donne d'avoir fait faire une serie 4

serie 1 ok les pauvre riche
serie 3 gens en moyen
serie 5 les hommes affaire
serie 6 les hommes affaire qui veulent un peu de sport
serie 7 les vieux riches

Nowhere near as aggressive as the concept...scaled back wide body , rear fender flares nowhere near as boxy...skinny tires and proportions are tall. Son, I are somewhat disappoint.

Porsche tt , lambo , or 430 Ferrari.

The Porsche is the best all around sports car and would be my choice for our environment and roads. The ultimate choice would be the Ferrari F430 because it is an incredible machine and that V8 is sublime.

Which Porsche TT are you looking at, 997 TT?

serie 3 gens en moyen
serie 7 les vieux riches

serie 4 = les jeunes avec des parents riches. Ex : Prince arabes , Chinois deluxe (toronto & vancouver)

serie 3 gens en moyen
serie 7 les vieux riches

je peux pas dire que seie 1 est pour les pauvre . je suis pas riche mais je prend serie 1 over serie 3 n importe quand .

Back