i love show-off threads!
PS: I dress like an ass
^ ha!
I picked up miself a Drykorn slimfit suit too yesterday!
With a Slim tie.
![]()
![]()
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
logik is an idiot sleaves are fine
logik is an idiot sleaves are fine
Ok so patrickd_21 is getting married and we need to rent some suits or tuxedos for the groom and groomsmen. Where is the best place we can go in the montreal area?
Moores
Ok so patrickd_21 is getting married and we need to rent some suits or tuxedos for the groom and groomsmen. Where is the best place we can go in the montreal area?
Oh yeah? you're going to get 3-4 custom suits made for your friends wedding?
Classy à Montréal-Nord. J'ai pris les habits de mes garçons d'honneur là-bas et le fit était excellent, ils ont différentes coupes de pantalons pour que ça fitte en fonction du gars. Par exemple, mon frère qui mesure 5'9 et pèse 150lbs et mon ami qui est un ancien gardien de but de la Central Hockey League (des jambes comme des troncs d'arbre) avaient deux coupes de pantalons différentes et les deux étaient parfaitement ajustés.
C'est pas du custom, mais pour mes garçons d'honneur, c'était vraiment, mais vraiment classe. Pour mon habit, je suis allé avec du Sur-Mesure chez Giovanni sur St-Laurent et je vais y retourner pour tous mes suits et vestons dans le futur.
are you serious?
I went there once and I feel like it has an old man vibe, said no thanks jeff and went to get a custom suit made.
any other options other than moores?