THEY'RE BACK!!! JDM MONDAY NIGHT MEETS - Presented by Team OverDosed

race him lol youll see his tail lights within seconds.

No one fucking cares about street racing, no one wants to race your friends million billion horsepower neon.

Go somewhere alone with him, film each other doing burnouts and jerk off to it every day if you want, but you're wasting your time here with people who don't care about / condone that shit
 
loolll Ev , Polak and TW you should come to euro meet tho , we respect car done right and there is no shitty burnout or whatever , just some car enthusiast . Swag
 
the euro scene is awsome , even if some euro cars have 400hp they dont kick in , they park and leave it slowly at the meet , they dont even care to show off in the street
 
the euro scene is awsome , even if some euro cars have 400hp they dont kick in , they park and leave it slowly at the meet , they dont even care to show off in the street

because they are all drop on bags?

just kidding :p
 
mmmm jailbait

474831d1311054475-strange-obscure-watches-your-desire-homer-drool.gif


Et finalement la sortie, mon ami m'apelle pour que j'aye le rejoindre a mon auto (parker dans le fond ou les gens etais pour encourager le monde a faire des burn) plusieurs voiture et pas juste des shitbox rice... j'ai vue de belle voiture bien modifier aussi faire les caves aussi. Je decides de partire tranquil tourne sur le rue ou tout les gens est amasser roule tranquil je m'arrange pour pas que ca spool et que la bov ouvre.... Je me suis fait huer hahahaha

lol. me and my friends rolled real slow through that spot with our amurricain cars around 10pm. I think everyone was ROFLing at us. those ignorant fanboy ricers are too funny man.

meet was sick. ricers and all.
 
pour vrai pendant un bout cetai drole et pas exagerer mais sa fini comme sa devai finir avec les motos, je suis meme surpris que sa eille seulement fini comme sa. quand l'autre est arriver broke side sur 5m de large avec au moin 50 personne sur les coter, ya failli lechaper ou seulement manquer d'espace et rentrer en colision avec des gens. apres il revien et risque de rentrer dans une acura qui arrivait lentement. le probleme c'est lexageration pcq sinon avant sa moi j'ai trouver sa tres agréable et drole.

my 2 cent
 
Le meet etait vraiment sickら!!
A part les burnouts a la fin...chaque char au stop,cete drole au debut mais moment donner y a des limites,continuez comme ca et yauras pas de meets
tser cest correct une petite acceleration au stop mais pas les affaires qui se sont passer hier soir ..
 
Back
Top